29, 30 & 31 Maart Professional Imaging Nijkerk
Re: 29, 30 & 31 Maart Professional Imaging Nijkerk
Zijn deze over de rug van de fotograaf geschoten op het moment dat hij de workshop gaf of mocht je zelf officieel knallen
- Peter
- Clublid
- Foto's bewerken toestaan: Nee
- Contacteer:
Ik heb niet snel de neigng om kortzichtige reacties weg te halen maar je mag gerust weten dat ik me aan dit soort uitingen stoor.Flavio schreef:Zo dat zijn flinke jetsers!
We zitten hier niet op een of ander puberaal forum.
Ik houd mezelf maar voor dat een dergelijke reactie meer zegt over de schrijver dan over de gemaakte foto
- JDPix
- Clublid
- Ervaringsniveau: ***
- Contacteer:
@Kroontje: De foto's zijn inderdaad "over de rug van de fotograaf" geschoten. Die gaf daar steeds even de gelegenheid voor; op dat moment was het niet de bedoeling dat je zijn flitsers triggerde. Na afloop mocht je wel even met zijn trigger fotograferen maar dat heb ik niet gedaan. Er waren toen al drie liefhebbers.
Groeten, Johan
Foto's: https://jdroog.myportfolio.com
Foto's: https://jdroog.myportfolio.com
- John Hoenen
- Forumlid
- Contacteer:
@Peter,
Helemaal met je eens!
Helemaal met je eens!
-
- Forumlid
- Ervaringsniveau: *
@Peter
Je hebt helemaal gelijk, al vraagt foto 6 ook wel om dit soort commentaar, en had dan ook beter achterwegen gelaten had kunnen worden naar mijn mening.
Die pose, het hoofd er maar half op en haar boezem prominent op de gulden snede..... niet de meest elegante fot zou ik zo denken.
Je hebt helemaal gelijk, al vraagt foto 6 ook wel om dit soort commentaar, en had dan ook beter achterwegen gelaten had kunnen worden naar mijn mening.
Die pose, het hoofd er maar half op en haar boezem prominent op de gulden snede..... niet de meest elegante fot zou ik zo denken.

Oke duidelijk, want nu kan er inhoudelijk geregeert worden, betreft het licht van de flitsers of nietJDPix schreef:@Kroontje: De foto's zijn inderdaad "over de rug van de fotograaf" geschoten. Die gaf daar steeds even de gelegenheid voor; op dat moment was het niet de bedoeling dat je zijn flitsers triggerde. Na afloop mocht je wel even met zijn trigger fotograferen maar dat heb ik niet gedaan. Er waren toen al drie liefhebbers.

- Johan v. V.
- Clublid
- Foto's bewerken toestaan: Ja
@Peter, volledig met je eens. Maar we weten niet hoe oud Flavio is. Wellicht een jaar of 14, en ach, dan begrijp ik het wel.
Vriendelijke groet,
Johan van Veelen
Wat Nikon- en ander spul om plaatjes mee te schieten.
Johan van Veelen
Wat Nikon- en ander spul om plaatjes mee te schieten.
- André
- Forumlid
- Ervaringsniveau: ***
- Foto's bewerken toestaan: Ja
- Contacteer:
14 jaar en dan 4 sterretjes op fotografieniveau ??? Lijkt mij wat onwaarschijnlijk.
Fujifilm X-T1 systeemcamera, XF 18-55, XF 55-200, XF 35, XF 56, EF-42 Flitser, VG-XT1 Grip
Verlanglijstje : XF 10-24, XF 23, Donaties zijn nog steeds van harte welkom.
Verlanglijstje : XF 10-24, XF 23, Donaties zijn nog steeds van harte welkom.
Die sterretjes worden niet toegekend door een onafhankelijke jury, hè. En als iets kenmerkend is voor 14 jarigen, is het wel zelfoverschatting...
Wat mijn vriendin opviel tijdens de beurs: dat het vooral mannen waren die de betreffende modellen wilden fotograferen. Ze kon zich daarbij niet geheel aan de indruk onttrekken dat een aantal van de mannen minder met een mooie foto bezig was...

Wat mijn vriendin opviel tijdens de beurs: dat het vooral mannen waren die de betreffende modellen wilden fotograferen. Ze kon zich daarbij niet geheel aan de indruk onttrekken dat een aantal van de mannen minder met een mooie foto bezig was...
Niet omdat het moet • Maar omdat het kan
D7100 [Si 35 f1.4 A • Ni 85 f1.8G • Ta 17-50 f2.8 • To 11-16 f2.8] • OM-D E-M10 [Pa 20 f1.7 • M.Z 14-42 f3.5-5.6 • Sa 7,5 f/3.5 fisheye]
D7100 [Si 35 f1.4 A • Ni 85 f1.8G • Ta 17-50 f2.8 • To 11-16 f2.8] • OM-D E-M10 [Pa 20 f1.7 • M.Z 14-42 f3.5-5.6 • Sa 7,5 f/3.5 fisheye]
- Peter
- Clublid
- Contacteer:
Ik zou het op prijs stellen als we ons gewoon nu maar verder tot het oorspronkelijke onderwerp richten, namelijk dit evenement en niet Flavio en daaraan gerelateerde zaken.
Dank
Dank
-
- Forumlid
- Ervaringsniveau: ****
Ik gaf slechts commentaar op de beelden