En gewoon hakken die toren

Foto 1: Blijft allemaal kwestie van smaak maar ik wil het toch even toelichten:djunclesam schreef: Dank voor je reactie.
Foto 1 ben ik met jou oneens. Had wellicht iets wijder diafragma maar halve toren stoort mij persoonlijk niet. Hele eifeltorens zijn er al zo veel
#4 twijfelde ik zelf ook aan. Zal hem eens proberen op te lichten. Moest wel flink onderbelichten om de piramide er goed op te krijgen maar zou geen probleem moeten zijn om nog een hoop terug te halen in raw.
Je hoeft een mening niet te verantwoorden hoor, al waardeer ik oprecht de moeite en tijd die je neemt voor het reagerenJaapV schreef:Foto 1: Blijft allemaal kwestie van smaak maar ik wil het toch even toelichten:
Wat ik erin zag? Ja ach een soort momentje waarop ik dacht; heuj, da's misschien wel wat!JaapV schreef:Nou, dat is wel wat érg makkelijk![]()
In eerste instantie vond je het een experiment waard. Dan is het juist leuk om eens te kijken wat je er eigenlijk in zag en dat detail dan met wat kleine bewerkingen te benadrukken.
Ik dacht juist dat het best iets kon worden.
...en dat is precies het detail dat mij ook trok. Alleen, zonder die vogel wordt het wéér niks.HannahV schreef:(...) De contrasten en de structuur in het water vond ik dan weer wél interessant.