Sinds vandaag heb ik een Nikon 70-200 F/2.8 VR in mijn bezit en deze is vanmiddag even meegegaan naar de kinderboerderij en daar heb ik dit portret van mijn zoontje gemaakt.
Nu ben ik geen expert op dit gebied maar vind het erg mooi en ben benieuwd wat jullie er van vinden?
Met een glimlach was hij helemaal perfect geweest (maar ja probeer dat maar eens goed voor elkaar te krijgen mijn dochter is bijna 2 weet er alles van)
Nikon D500
Nikon AF-S NIKKOR 24-70mm f/2.8G ED \ Tamron SP 17-50 2.8 \ Tamron 70-300 4-5.6 Di VC USD \ Sigma 105 2.8 Macro \
Metz Mecablitz 44 AF-1 \ LowePro 202 AW \ Vanguard Alta Pro 263AT met Manfrotto 391RC2
Carry Speed FS-Slim Prime
Leuke foto van je zoontje!
Een glimlach zou natuurlijk leuk zijn, maar krijg dat maar eens voor elkaar haha.
Okay, weer terug naar de foto: deels in het zonlicht (wat gelukkig niet vol op het gezicht valt) maar ik 'mis' een beetje het 'lichtje' in de ogen wellicht en vraag ik me af waar het scherptepunt precies ligt.
Maar tegelijk ben ik aan het zeuren want het is een leuke foto.
Mooie plaat, een kind hoeft niet altijd te lachen op een foto.
Als ik zijn gezichtsuitdrukking zou moeten vertalen dan zou ik zeggen dat hij er net achter is gekomen hoeveel speelgoed
hij niet krijgt door de aanschaf van de Nikon 70-200 F/2.8 VR