Goed handboek photoshop CS
-
- Clublid
- Ervaringsniveau: ****
- Foto's bewerken toestaan: Nee
- Contacteer:
Goed handboek photoshop CS
Ik ben op zoek naar een goed boek /naslagwerk als ondersteuning bij Photpshop CS 5 of 6. Ik heb het boek van Scott Kelby gezien, maar in de review staat dat het hoofdzakelijk over raw gaat. Wie heeft een tip voor mij.
Re: Goed handboek photoshop CS
Veel hangt af van je voorkennis.
Ook bij outlet boekwinkels liggen soms hele stapels van iets minder recente computerboeken. Daar kan ook wat tussenzitten.

- Heb je al enige handigheid in fotosoep of ben je een absoluut beginner?
Moet het perse een papieren boek zijn, of is een e-boek of een online (video) tutorial ook prima?
Voorkeur voor de taal? Nederlands/Engels/Duits/whatever?
Ook bij outlet boekwinkels liggen soms hele stapels van iets minder recente computerboeken. Daar kan ook wat tussenzitten.

- Nico_b
- Forumlid
- Ervaringsniveau: ***
- Foto's bewerken toestaan: Nee
Mijn handboek "Beeldbewerking in Photoshop" van Frans Barten uitgeverij Focus Publishing.
Kijk anders eens bij issuu.com de digitale bieb.
Kijk anders eens bij issuu.com de digitale bieb.

Het is spijtig dat de TS niks meer van zich laat horen... 

- erikcreugers
- Forumlid
- Ervaringsniveau: ***
- Foto's bewerken toestaan: Ja
- Contacteer:
Nee hoor, in dit boek komen allerlei technieken aan bod. Ik heb het boek zelf ook en heb er heel veel uit geleerd.Kiekfoto schreef:Ik ben op zoek naar een goed boek /naslagwerk als ondersteuning bij Photpshop CS 5 of 6. Ik heb het boek van Scott Kelby gezien, maar in de review staat dat het hoofdzakelijk over raw gaat. Wie heeft een tip voor mij.
Nikon D610 | Tamron SP AF 28-75 f/2.8 XR DI | Nikkor AF 85mm f/1.8D | Nikkor AF-S 50 mm f/1.8G | Nikkor 70-300mm f/4-5.6G| SB700
Website: http://www.erikcreugers.nl
Website: http://www.erikcreugers.nl