Goeie foto winkels in Nederland
Goeie foto winkels in Nederland
Als leek in de wereld van fotografie ben ik altijd opzoek naar goeie nieuwe adressen. Nu heb ik mijn spullen gekocht bij Fotokonijnenberg in Den Ham. Dit is 2 uur rijden en toch even voor het kijken wat ver. Nu ben ik opzoek naar goeie foto (apparatuur) zaken in de randstad (voornamelijk omgeving Utrecht en Amsterdam) waar voldoende apparatuur aanwezig is (als bij Fotokonijnenberg). Ik ben benieuwd naar adressen en tips.
-
- Clublid
- Ervaringsniveau: *
- Foto's bewerken toestaan: Ja
cameradinges
DaBlanco,
Cameraland.nl in Alkmaar erg goed en veel spul.
Maar de top is nog steeds Konijn voor mij.
Groetjes George
Cameraland.nl in Alkmaar erg goed en veel spul.
Maar de top is nog steeds Konijn voor mij.
Groetjes George

Blijf het objectief bekijken
- ArjanL
- Forumlid
- Foto's bewerken toestaan: Ja
- Contacteer:
Calumet in Amsterdam en Rotterdam.
Webwinkel van Konijnenberg is ook erg goed.
Webwinkel van Konijnenberg is ook erg goed.
http://www.arjanlaging.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Omdat het kan, wil niet zeggen dat het ook moet!
Omdat het kan, wil niet zeggen dat het ook moet!
Ik vind cameraland ook erg prettig en een heel uitgebreide collectie.
Konijnenberg zal ook wel goed zijn maar dan heb ik al snel weer een tientje of andereneenhalf aan brandstof voor mijn kiezen. Ook online bestellen strandt dan ook vaak op de extra kosten.
Cameraland is om de hoek hier (nou ja, bijna dan:) ) en dat scheelt weer
Konijnenberg zal ook wel goed zijn maar dan heb ik al snel weer een tientje of andereneenhalf aan brandstof voor mijn kiezen. Ook online bestellen strandt dan ook vaak op de extra kosten.
Cameraland is om de hoek hier (nou ja, bijna dan:) ) en dat scheelt weer

Kamera Express in Capelle a/d Ijssel is ook iet verkeerd hoor. hebben een hele uitgebreide collectie. Is slechts 75 km vanaf Soest. Ongetwijfedl heb je in Utrecht ook wel goede zaken. verder zou je nog naar Camex op de Parnassusweg in Amsterdam kunnen gaan of Foto Boom in d eVan Woustraat in Amsterdam. Hun collectie is niet zo heel groot, hoewel.., maar de kennis is groot, zeker bij Camex.
Succes.
Irwan
Succes.
Irwan
Ben ook zeer tevreden over Camex en daarnaast City Foto, en natuurlijk Hong Sien.Pancaran's schreef:Kamera Express in Capelle a/d Ijssel is ook iet verkeerd hoor. hebben een hele uitgebreide collectie. Is slechts 75 km vanaf Soest. Ongetwijfedl heb je in Utrecht ook wel goede zaken. verder zou je nog naar Camex op de Parnassusweg in Amsterdam kunnen gaan of Foto Boom in d eVan Woustraat in Amsterdam. Hun collectie is niet zo heel groot, hoewel.., maar de kennis is groot, zeker bij Camex.
Succes.
Irwan
Patent is een goede zaak maar daar ga je niet even heen om rustig te kijken wat er allemaal is. Veel te klein. Ik zou ook wel graag een alternatief horen in de regio Utrecht waar je spullen kan bekijken die je anders alleen op internet ziet en dan vooral zonder dat er meteen een verkoper op je neus staat...