Ja, maar hier kan ik zelf geen boter van maken. Voor mij ziet het er uit als kleutervoetbal. En de gekozen composities maken het er voor mij niet beter op.
Die laatste (9) is helemaal goed! Bal in beeld, geen ruggen, boeiend moment, je kijkt goed IN de actie.
Je kan hem nog nog meer croppen (re-speler er af). De spelers in de schaduw (inclusief bal) zou je nog wat kunnen oplichten.
Dan heb je een echte sportfoto.
De rest van je foto's is wat iedereen langs het veld al ziet.
Dit is voor mijn de eerste keer dat ik sport foto's heb geschoten.... Dus nu weet ik hoe ik de andere keer de foto's moet schieten... Dus ik zal in het vervolg jullie commentaar in me achterhoofd houden!!!
Nummer laatst is meer dan geniaal. Ik hoop voor je dat deze ook echt scherp is. Waarom? Zie de beuk op de achtergrond, maar des temeer het rode balletje dat de man met de bal in de mond lijkt te hebben. Pulp fiction.
Sluit me bij de rest aan, nummer laatst is het best. Bij nummer 7 zou een positie haaks in de lijn van de aftrap (of hoe noem je zoiets bij american football??) gefocussed op de voorste 2 spelers wellicht een spannender shot opleveren.
Sta jij hier in de buurt van de touchdown zone? Dat is best ver van waar de actie zich bevindt. De volgende keer misschien meer een positie aan de zijlijn innemen, ergens zo rond de 3/4 zone. Volgens mij is dat waar de actie is.
Ik denk dat ik er snel overheen heb gelezen, maar met wat voor een lens heb je hier geschoten? Misschien kan een lens met een groter zoombereik je iets helpen bij de volgende shoot.