evertfoto schreef:Zie wel veel antwoorden en commentaren bij de vraag van renecita, maar wat vindt ze er zelf van?
Ik ben ongelooflijk blij (en ook trots als vers NCN lid) dat er zoveel enthousiaste en bemoedigende reacties zijn. De spontane en snelle reactie van Cees waardeer ik zeer, evenals het aanbod van Evertfoto (helemaal vanuit Alkmaar naar Hilversum met uitrusting!). En ook het idee van Edje om mee te gaan. En op het laatst ook nog het aanbod van Riemke. En de PB die ik gehad heb, niet te vergeten.
Ik heb mijn nichtje al gewaarschuwd dat het gezien jullie reacties onvermijdelijk is dat er foto's in het forum getoond worden. Ze was alleen maar nog meer enthousiast.
Het advies van Opgezetfan vatte ik zelf op als een goedbedoelde tip aan mij gericht. Jammer dat dit wat ongelukkig overkwam op Cees. Gelukkig liet Cees zich hierdoor niet uit het veld slaan.
Krijg bijna de neiging om zelf ook mee te gaan, al was het alleen maar om te kijken, er veel van te leren en om de fotograferende forumgenoten te fotograferen.
En - net als jullie allemaal - ben ik zeer benieuwd naar de resultaten. Heb er het volste vertrouwen in.
Renecita