botsautootjes
'k Zal eind van de week wel inscannen hoe ze 'm hebben geplaatst. Ben zelf ook benieuwd.
Gecropt aanleveren is zeker niet gewensd, zij willen er namelijk alle kanten mee op kunnen. Bovendien vind ik de crop van Mikemix er niet beter op geworden. Ik vind het feit dat je de hele karretjes ziet op 't origineel juist erg leuk.
Voor degenen die 'n zonnebril op moeten: ik heb de kleur juist teruggehaald! De gezichtskleur was nog veel gekker door het gekleurde licht en daarom heb ik 't iets afgezwakt.
Gecropt aanleveren is zeker niet gewensd, zij willen er namelijk alle kanten mee op kunnen. Bovendien vind ik de crop van Mikemix er niet beter op geworden. Ik vind het feit dat je de hele karretjes ziet op 't origineel juist erg leuk.
Voor degenen die 'n zonnebril op moeten: ik heb de kleur juist teruggehaald! De gezichtskleur was nog veel gekker door het gekleurde licht en daarom heb ik 't iets afgezwakt.

- Gabees
- Forumlid
- Foto's bewerken toestaan: Nee
- Contacteer:
Tja ik weet het ff niet.
Die uitgebeten lucht stort me niet, de aandacht gaat direct naar de botsauto's dus wat dat betreft is het gelukt. De compositie vind ik ook erg leuk, zeker moeten die autootjes er helemaal op blijven.
Wel heb ik wat moeite met de kleuren.
Het geeft voor mij niet de sfeer van de kermis weer, maar dat is natuurlijk weer iets persoonlijks.
Dus ik keur 'm niet af, maar ben er ook niet op "gevallen"...
Die uitgebeten lucht stort me niet, de aandacht gaat direct naar de botsauto's dus wat dat betreft is het gelukt. De compositie vind ik ook erg leuk, zeker moeten die autootjes er helemaal op blijven.
Wel heb ik wat moeite met de kleuren.
Het geeft voor mij niet de sfeer van de kermis weer, maar dat is natuurlijk weer iets persoonlijks.
Dus ik keur 'm niet af, maar ben er ook niet op "gevallen"...

-
- Clublid
- Ervaringsniveau: *
- Foto's bewerken toestaan: Ja
gefeliciteerd
Gefeliciteerd Paparazzi.
Na alles teruggelezen te hebben is deze 'mislukte' foto toch goed uit de bus gekomen
.
Heb je al geprobeerd om dit kunstwerkje te plaatsen bij Shutterstock?
Groetjes George
Na alles teruggelezen te hebben is deze 'mislukte' foto toch goed uit de bus gekomen

Heb je al geprobeerd om dit kunstwerkje te plaatsen bij Shutterstock?
Groetjes George

Blijf het objectief bekijken
Ja, da's zeker leuk! Ook al is het meeste in opdracht (gegeven of zelf verzonnen) is het wel leuk als je foto's in kleur en liefst ook nog op 'n mooie plek terecht komen. Dit is mijn 2e voorpagina geloof ik. Maar heb al wel meerdere keren 'n kleurenpagina toebedeeld gekregen voor mijn foto's. Denk dat dit de 9e keer is dat ik iets voor dit krantje heb gefotografeerd.
Re: gefeliciteerd
Stock is geen optie voor deze foto, aangezien er herkenbare gezichten op staan en ik heb geen modelreleases van deze kids...George Fennes schreef: Heb je al geprobeerd om dit kunstwerkje te plaatsen bij Shutterstock?
- Riemke
- Clublid
- Contacteer:
Leuk voor je Paparazzi. Gefeliciteerd! En helemaal mooi dat je foto zo pontificaal op de voorpagina prijkt. De uitsnede die ze gemaakt hebben, waarbij de voorste botsauto buiten het kader staat heeft trouwens ook wel wat. Je aandacht gaat onwillekeurig meteen naar jouw foto 

The single most important component of a camera is the twelve inches behind it.