Het is erg moeilijk om op iedere foto te reageren. Dan is een duimpje zoals bij FB erg handig.
Vind het zelf erg leuk om te zien dat er veel "mensen"-foto's tussen zitten. Op de foto's is goed te zien dat iedereen het naar zijn zin had. Wat ook leuk is dat je veel 'the-making-off'-foto's tegenkomt. Ik ga er in ieder geval weer een paar combineren: "the-making-off"-foto met daarbij het uiteindelijke resultaat.
Blijf maar spammen John met die leuke kleurrijke en zeer scherpe portretten!
Na 3 jaar moet ik wel zeggen dat dit de leukste bijeenkomst is geweest.
Yvonne en ik hebben vandaag een dagje vrijaf om bij te komen van de inspanningen, Yvonne was al ziek en na de inspanningen van gisteren is het niet beter geworden.
Het was ontzettend veel werk om alles voor elkaar te krijgen maar als je de mensen ziet zitten, eten en drinken en ontzettend veel lol ziet hebben, denk je toch....kijk hier doe je het voor!
Laatst gewijzigd door John Hoenen op ma jun 02 2014 8:59 am, 1 keer totaal gewijzigd.
Het is allemaal al gezegd. Super gezellige dag met een mooie locatie, goede organisatie, mooi weer en een leuke groep. John, Maurice, Yvonne en Sandra bedankt!
Vond dit gras/onkruid geweldig vinden. Op mijn flickr-site heb ik er een aantal gezet. Had in mijn eerdere post al 1 foto gezet, nu nog eentje. Gewoon omdat ik dit soort foto's geweldig vind om te maken.