Rechts stond een Phottix 95 cm octagon softbox en recht een Phottix 70 x 100 cm softbox. Het geheel is verder uitgelicht met een 72 cm beauty dish (voorzien van diffusor, ik had toen nog geen grid).
Klopt, ik moet alles in mijn huiskamer doen. 3.60 breed en ongeveer 5 meter lang. Rechts een Phottix 100 x 70 cm softbox met de flitser op half vermogen, in het midden de dish ook op half vermogen, en rechts een Phottix Ocatgonale softbox van 95 cm op vol vermogen.Rinaldo Wolvers schreef:Klein vraagje: Ik zie van de genoemde setup niets terug in deze foto. Deze had net zo goed met twee andere lichtbronnen gemaakt kunnen zijn. Kan het mis hebben, maar heb het idee dat deze foto in een redelijk beperkte ruimte is gemaakt. Behoorlijke flitsers, dus alles teruggeregeld. Ben alleen nog niet uit over waar de beautydish zich dan heeft bevonden.![]()
Ik laat me zeker niet ontmoedigen, Al zijn de resultaten al fors beter als een paar maanden geleden, toen ik me moest behelpen met 2 opsteekflitsers die in draadloos aanstuurde. En ja, aldoende leert menLaat je zeker niet ontmoediging door de feedback hier. Is veel van te leren... Doe dit nog maar een jaartje en ben ook door "schade en schande" wijzer geworden. Zal dat ook vast nog wel regelmatig doen. Ook daar vragen te stellen feedback te geven leer ik nog steeds:mrgreen: