Hallo,
Ik probeer van mijn D800 de Fn knop toe te wijzen aan de scherptediepte controle. Dat zou volgens de gebruiksaanwijzing (blz. 311) ook moeten kunnen. Ik heb echter maar 4 keuzes, en geen hiervan betreft de scherptediepte controle.
De keuzes die ik wel heb zijn;
- Bovenste optie in mijn menu
- + NEF (RAW)
- Virtuele horizon in zoeker.
Wat doet deze jongen fout?
Persoonlijke instelling F4
- pronea
- Forumlid
- Ervaringsniveau: ***
- Foto's bewerken toestaan: Nee
Persoonlijke instelling F4
A picture may be worth a thousand words but it uses up a thousand times more memory!
Re: Persoonlijke instelling F4
Zit standaard toe gewezen op de bovensye knop ( naast het objectief) dus waarom opnieuw toewijzen?
- pronea
- Forumlid
Klopt, maar op de een of andere reden was deze functie verwijderd. Ik heb nu de "geheugen bank" verwijderd waar dit in opgeslagen was. Nu werkt het weer zoals het hoort.
Ben er nog niet achter hoe ik de scherptediepte functie heb kunnen uitschakelen.
Ben er nog niet achter hoe ik de scherptediepte functie heb kunnen uitschakelen.
A picture may be worth a thousand words but it uses up a thousand times more memory!
- JaapV
- Clublid
- Contacteer:
In de handleiding, pagina 2 t/m 9, staan alle knoppen en wielen afgebeeld, met verwijzingen naar paginanummers waarin die knoppen verder worden besproken. Op die manier zie je ook dat de "scherptediepteknop" bij Nikon "voorbeeldknop" heet, zodat je bij zoeken naar het woord "scherptediepteknop" niet echt wijzer wordt.
Heb je de digitale versie van de handleiding al in je computer staan? Dat zoekt aanzienlijk sneller dan in het boekje!
Heb je de digitale versie van de handleiding al in je computer staan? Dat zoekt aanzienlijk sneller dan in het boekje!
Groet, Jaap
Avatar gescand van de cover van mijn eerste boek over fotografie: Ollie B. Bommel's fotoboek - 1952
Galaxy S9+, D800, Nikkor glas, diverse gadgets * flickr fotootjes
Avatar gescand van de cover van mijn eerste boek over fotografie: Ollie B. Bommel's fotoboek - 1952
Galaxy S9+, D800, Nikkor glas, diverse gadgets * flickr fotootjes
- pronea
- Forumlid
Inmiddels heb ik de handleiding ook als PDF dus dat werkt inderdaad beter en sneller.
Bedankt voor de hulp in deze.
Voor mij is dit een gelopen race..., slotje erop?
Bedankt voor de hulp in deze.
Voor mij is dit een gelopen race..., slotje erop?