Bericht
door Piepenholleke » zo jun 22 2014 7:34 pm
Beste mensen,
Allemaal bedankt voor jullie reacties.
@ Michael,
Zou je mij wat meer toelichting kunnen geven. Ik ben erg benieuwd en wil graag verbeterpunten meenemen voor de volgende, nog te maken foto's.
@ René,
Ben benieuwd naar "een of andere manier". Is het 't menglicht (dag- en lamplicht), het rommelig geheel of heeft het niet jouw persoonlijke voorkeur?
Er zijn een aantal gebouwen die een tijdelijke bestemming hebben. Zoals je kunt zien, heeft men oude trein banken en bagage rekken gebruikt. Zo heeft men met oude
gebruiksvoorwerpen toch nog een (tijdelijke) bestemming aan de (oude) gebouwen van "D'n Atelier" kunnen geven. Uit ervaring weten we inmiddels dat leegstand veel criminaliteit,
verwaarlozing en uiteindelijk afbraak tot gevolg heeft. Zou jammer zijn van dit industrieel erfgoed.
Afgelopen week uit de krant vernomen dat 1 gebouw wordt ingericht als lunchcafé o.i.d..
@ Eelco,
Omdat ik de eerste foto sessie van de Spoorzone had gemist en uit informatie bleek dat er nog een tweede sessie zou komen, heb ik deze tweede kans niet laten liggen.
Tegen betaling werden een aantal gebouwen speciaal opengesteld voor de fotografie liefhebbers. Ik heb nog een aantal maal gewacht om een foto zonder mensen te kunnen maken
maar dat is op dit soort dagen onmogelijk.
Normaal zijn deze gebouwen niet toegankelijk voor het publiek.
@ Ator,
Jammer dat je dit gebouw hebt gemist. Het is het hoogste gebouw op dit complex en rondom voorzien van glas. In dit gebouw hingen in het verleden de locomotieven in de takels
en de onderstellen stonden op de put voor onderhoud/reparatie.
Met vriendelijke groet,
Huub.