foto 1:

Foto 2:

Foto 3:

Foto 4:

Er zijn momenteel genoeg (popuaire) muziek stromingen waarbij men constant bewust het geluid overstuurt. Dat zal jouw smaak waarschijnlijk ook niet zijn. Prima.Léon Obers schreef:Het is net zoiets als muziek opnemen. Als je het overstuurt krijg je vervorming van het geluid.
Kan er wel gezegd worden dat het technisch geneuzel is, het geluid rammelt dan van alle kanten.
Het gaat erom dat een foto bij jou alleen 'goed' of 'fout' kan zijn. En louter gebaseerd op technische punten. Ik werd pas ook door een collega aangesproken dat mijn foto 'fout' was omdat ik niet het gehele histogram gebruikte... Los van het feit dat ik helemaal geen wit in mijn foto had (en wilde), sinds wanneer worden foto's op basis van histogrammen beoordeeld?Léon Obers schreef:Als er bij fotografie aan schuifjes getrokken wordt en het rammelt, moeten we het ineens kunstzinnig vinden wat er met beeld gebeurt.
En dat is inderdaad een mening. En die mag je hebben net als ieder ander hier. Er komen hier genoeg foto's die mij ook niet aanspreken. Zelfs niet als ze technisch perfect zijnLéon Obers schreef:Modellen zijn mooi, met name de tweede heeft een apart gezicht, maar de foto's zelf spreken me helemaal niet zo aan. Koel, afstandelijk, het zegt mij weinig.