Weet iemand een manier om foto's uit een bepaald Album op Flickr weer te geven via een diashow?
Ik weet dat je door de toevoeging van "show" achter de url van je album een diashow kunt laten zien, echter deze wordt vertoond via Adobe Flash Player. Helaas zijn er voldoende tablets en smartphones waarbij Adobe Flash Player niet werkt dus dat vind ik eigenlijk geen optie omdat je dan niet weet of de ontvanger de diashow wel kan bekijken.
Als ik met iemand een album wil delen dan zou ik dat soms graag willen doen door ze een link te sturen waarbij ze, na het aanklikken van die link, direct alle foto's uit het album krijgen te zijn d.m.v. een diashow. Iemand een idee?
Diashow voor Flickr-foto's
-
- Forumlid
- Ervaringsniveau: ***
- Foto's bewerken toestaan: Nee
- Contacteer:
Re: Diashow voor Flickr-foto's

Flickr show, non-flash als HTML5 code:
https://www.flickr.com/services/apps/72157643524679095/" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Forumlid
- Contacteer:
Is inderdaad een hele mooie optie, ware het niet dat het niet werkt voor foto's welke niet openbaar zijn. Ik heb wel eens een album voor een klant (een preview) die alleen voor hem/haar zichtbaar is. En juist van die foto's zou ik ze dan een diashow willen laten zien.
@landerd: maar dat zei je er niet bij... dat het een privé show moest zijn...
Blijft de mogelijkheid om toch dit soort specifieke HTML5 code te gebruiken om je protected content binnen je eigen website toch te tonen. Diegene voor wie je toegang regelt (b.v. een login ofzo) ziet ze wel, en de rest v.d. wereld niet...

Blijft de mogelijkheid om toch dit soort specifieke HTML5 code te gebruiken om je protected content binnen je eigen website toch te tonen. Diegene voor wie je toegang regelt (b.v. een login ofzo) ziet ze wel, en de rest v.d. wereld niet...

-
- Forumlid
- Contacteer:
Ben bang van niet, op het moment dat ik een album kies die 'prive' is dan geeft het programma aan dat hij geen slideshow kan maken. Wordt ook weergegeven op het moment dat ik kies voor: "Get photos from a Flickr set / album" door middel van de tekst: " All photos in the set / album must be public for the slideshow to display".
"
"