New York heftig bewerkt

Brains11
Clublid
Clublid
Foto's bewerken toestaan: Nee

Re: New York heftig bewerkt

Bericht door Brains11 » zo jul 20 2014 6:08 pm

remoss schreef:Uiteraard heeft dit niets te maken met werkelijkheidweergave. Maar dat was ook de bedoeling dus dat klopt :D
Precies, en als zodanig vind ik ook dat mensen ze niet moeten beoordelen. Dit is gewoon een aparte manier van fotobewerking. Het gaat erom wat het bij je oproept en dan kun je het mooi vinden of niet :P . Persoonlijk vind ik het hardstikke leuk om naar te kijken, het boeit me. Natuurlijk is het "overdone" maar juist daarom boeit het me. Zelf heb ik het gevoel alsof ik een strip in loop.
Gr. Herman

Nikon D750 | Nikon D7100 | Tamron 15-30mm F/2.8 | Tamron 24-70mm F/2.8 | Sigma 105mm F/2.8 Macro | Tamron SP 150-600mm F/5.0-6.3

remoss
Forumlid
Forumlid
Contacteer:

Bericht door remoss » zo jul 20 2014 7:02 pm

Dank je!
Afbeelding

ben42
Moderator
Moderator
Ervaringsniveau: ***
Foto's bewerken toestaan: Ja

Bericht door ben42 » zo jul 20 2014 7:24 pm

Nr. 7 onwijs gaaf door het 'onwerkelijke' karakter van vooral de auto's.
Nr. 2 Mooie scene mooi effect. (Leunt de agent nu wel of niet op zijn auto, deze houding zonder te leunen is nogal onnatuurlijk volgens mij).
Nr. 3 mooie ruimte.

De andere foto's vind ik net iets te druk, voor deze techniek en misschien in het algemeen. Bij foto nr. 4 vind ik de paarden en agenten, eventueel met gebouwen wel mooi, maar een veel te druk straatbeeld met de mensen en reclames. Ook de Toys R us steekt uit de agent zijn helm.
Foto 1 daar ben ik zelf nog niet uit. Ook te druk, maar heeft ook wel weer wat.
Bij foto 6 vind ik de kerk weer mooi afsteken tegen de gebouwen er achter, maar de voorgroend maakt het dan toch te druk. Maar goed New York dat is natuurlijk druk.
De zwart/wit foto's hebben duidelijk mijn voorkeur.

Ben
XD7/X700/F70/D70/SB-700/D7000/D7700

Plaats reactie

Terug naar “Speciale technieken (3D, HDR, tonemapping, etc.)”