geachte mede forum leden,
Ga naar dit draadje om de 30 dagen probeer versie van nikon capture
te verlengen.
http://seboworld.com/Default.aspx?tabid=134
PS het werkt
gr mark
Nikon Capture NX
- Onno
- Clublid
- Ervaringsniveau: *****
- Foto's bewerken toestaan: Ja
- Contacteer:
Nikon Club Nederland is tegen het gebruik van illegaal verkregen en/of gekraakte software. De forumregels staan niet toe links te plaatsen naar copyright-gevoelige informatie (hieronder valt bijvoorbeeld handleidingen, serienummers of gekraakte software).
De probeer-versie van Capture NX langer gebruiken dan 30 dagen is in strijd met de gebruiksvoorwaarden waar je mee akkoord bent gegaan bij downloaden en installeren.
Omdat de gelinkte procedure op zichzelf legaal is (je mag uiteraard alles wissen op je PC) en de procedure gebruikt kan worden voor een legitiem doel (volledig wissen van software die je niet meer wilt gebruiken) zal de posting niet worden verwijderd.
De probeer-versie van Capture NX langer gebruiken dan 30 dagen is in strijd met de gebruiksvoorwaarden waar je mee akkoord bent gegaan bij downloaden en installeren.
Omdat de gelinkte procedure op zichzelf legaal is (je mag uiteraard alles wissen op je PC) en de procedure gebruikt kan worden voor een legitiem doel (volledig wissen van software die je niet meer wilt gebruiken) zal de posting niet worden verwijderd.
Mijn excuus hiervoor
ik heb mijn zelf niet op de hoogte gesteld van de regels
(wat ik wel had moeten doen)
Wel ben ik van mening dat de software bij je camera had moeten zitten
gezien de prijs die je hiervoor moet betalen en dat wij in Nederland geen upgrade mogelijk hebben.
maar hiermee vallen we in een andere discussie
gr mark
ik heb mijn zelf niet op de hoogte gesteld van de regels
(wat ik wel had moeten doen)
Wel ben ik van mening dat de software bij je camera had moeten zitten
gezien de prijs die je hiervoor moet betalen en dat wij in Nederland geen upgrade mogelijk hebben.
maar hiermee vallen we in een andere discussie
gr mark