Op/aanmerkingen mogen uiteraard.

De kast en potten heb ik er bewust opgezet zodat het duidelijker was dat e.e.a plaatsvond in haar kamer bij haar thuis.M@rcel schreef:Compositie is best goed, zeker het moment vastleggen dat de vlinder op haar hand zit. De compositie was sterker geweest als de inhoud van de kast niet zichtbaar was, de 2 potten aan de rechterkant er niet stonden en dat de openslaande ramen iets meer in beeld komen, zodat duidelijk is dat ze in de raamopening zit.
De kleuren zou ik meer ophalen, samen met de schaduwen. Als je Lightroom gebruikt kun je bijvoorbeeld de clarity negatief maken, dat geeft meer softheid aan de foto als je dat wil bereiken tenminste.
De foto is bijgesneden neem ik aan, als dat zo is dan vindt ik het boven haar hoofd iets te strak bijgesneden. Wellicht is een 1:1 verhouding mooi, waarbij de kast en potten uit beeld zijn, zodat de foto minimalistisch wordt.
ATOR schreef:Het klopt dat de titel bij mij een verwachtingspatroon opriep van uitbundige kleuren. Dat leek me al niets voor jou. Mijn eerste gedachte was:"Jelmer, met een foto van een vlinder? Neee."
Nog even om door te zagen; Wat voor sfeer wilde je neerzetten?
Je doet je foto wel onrecht aan door hem met zo'n heftige jpg compressie te laten zien.