Groet,
Karel
Dag JanJacob,JanJacob schreef:Ik vind het niet zoveel toevoegen, andermans kunst kopiëren met de camera.
Doen we dit niet allemaal? Vastleggen op plaat van gebouwen, voorwerpen, kleding, graffiti etc etc. Op een of andere manier een vorm van kust dat wordt gekopieerd met de camera!JanJacob schreef:Ik vind het niet zoveel toevoegen, andermans kunst kopiëren met de camera.
Je snapt best wat ik bedoel. Maar je hebt je punt gemaakt, hoor.eelco schreef:Doen we dit niet allemaal? Vastleggen op plaat van gebouwen, voorwerpen, kleding, graffiti etc etc. Op een of andere manier een vorm van kust dat wordt gekopieerd met de camera!JanJacob schreef:Ik vind het niet zoveel toevoegen, andermans kunst kopiëren met de camera.
ReneG schreef:Zijn er nog beperkingen op het fotograferen in dit museum (geen statief o.i.d.)?
Ik heb overigens wel eens schilderijen in een museum gefotografeerd van een dusdanig kwaliteit dat je ze zo aan de muur kunt hangen (zelfs gecorrigeerd zodat de verhoudingen en hoek etc. kloppen). Maar aangezien dat oude meesters uit 1700/1800 waren is er toch geen copyright/auteursrecht meer van toepassing.