André, trek het je niet aan. Het gaat slechts om een enkeling. En laat ik niet merken dat je die avondwandeling afzegt, want dan kom ik persoonlijk bij je langs en duw ik je in m'n auto!

Mooi, kun je gelijk mijn schootmobiel in je auto sjouwen.Johan v. V. schreef:Tjonge, wat een lekkere discussie. Zoals op ieder forum met een behoorlijk aantal gebruikers lopen er een paar lomperiken rond die er goed in zijn om anderen te irriteren. Ze zijn er te lomp voor om dat te merken. Daarom vinden ze dat degenen die zich irriteren 'hypergevoelig' zijn. Ze hebben het zo natuurlijk niet bedoeld, maar het ligt allemaal niet aan hen!![]()
André, trek het je niet aan. Het gaat slechts om een enkeling. En laat ik niet merken dat je die avondwandeling afzegt, want dan kom ik persoonlijk bij je langs en duw ik je in m'n auto!
Hallo Willem, ja die reden is er. Namelijk dat Nikon helaas nog niet aanbied wat de mensen die over/zijstappen gevonden hebben bij Fuji, Olympus etc.wblink schreef:Er is toch zeker een reden waarom Nikon gebruikers juist naar Fuji verhuizen .... (of het erbij nemen).
Skippy schreef:Hallo Willem, ja die reden is er. Namelijk dat Nikon helaas nog niet aanbied wat de mensen die over/zijstappen gevonden hebben bij Fuji, Olympus etc.wblink schreef:Er is toch zeker een reden waarom Nikon gebruikers juist naar Fuji verhuizen .... (of het erbij nemen).
Heb je dit - in dit verband relevante - bericht gelezen? Zie http://www.nikon-club-nederland.nl/foru ... um#p733643