Leuk, ik heb een vergelijkbaar concept op de plank liggen, al gaat dat er wel totaal anders uitzien.
Het is mooi in scene gezet schouwspel met prachtige gedempte kleuren.
Wat me opvalt is dat het licht nogal vlak is, ik denk dat het wat later op de dag met een zon die even door de bewolking heen kijkt spannender was geweest. Als je haar en de tv subtiel wat lichter zou maken ten opzichte van de omgeving zou dat voor mij de compositie sterker maken. Nu loopt mijn blik makkelijk de foto uit maar ik ben dan ook erg snel afgeleid
Het is me niet helemaal duidelijk of ze nou aan het mijmeren of aan het tv kijken is. Haar blik en de duim actief op de remote zegt dat ze verveeld tv kijkt, de ruis op het scherm vertelt dat er daar niets te zien is en ze blijkbaar ergens anders zit met haar gedachten (niet in het landschap/nu maar dus ook niet bij de tv/waan van de dag). Ik las je uitleg hierboven maar dit is zoals ik hem in eerste instantie zie.
Het is jammer dat haar hand het profiel van het gezicht verstoord en dat de afstandbediening niet zo past bij het teeveetje. Verder erg mooi.