Dell komt met een 14,7MP beeldscherm

Dat is blijkbaar eind dit jaarKarel Giesen schreef:Bij schermen en beamers praten we helemaal nergens over, die hebben maximaal 2 MP resolutie.
Tegen de tijd dat de beeldschermen zijn geëvolueerd naar 12 MP zijn de huidige camera's prehistorisch.
Maar een forum is toch juist bedoeld om te discussiëren??ATOR schreef:Dat is blijkbaar eind dit jaarKarel Giesen schreef:Bij schermen en beamers praten we helemaal nergens over, die hebben maximaal 2 MP resolutie.
Tegen de tijd dat de beeldschermen zijn geëvolueerd naar 12 MP zijn de huidige camera's prehistorisch.Sorry Karel
Ik ben het met je eens dat er belangrijkere aspecten aan een camera zitten dan de megapixels maar de manier waarop je het brengt nodigt zo uit om er tegen te ageren.
Reken maar dat in laboratoria grotere schermen met hogere resoluties staan te popelen tot de markt er klaar voor is. Ik ga alvast sparen voor mijn 40inch 300dpi scherm.
C'est le ton qui fait la music, dit voelt voor mij niet als een discussie maar als een verkondiging van jouw Grote Gelijk.Hoor graag waarom al die megapixels toch belangrijk zijn!:mrgreen:
Op beeldscherm zien je 'selfies' met de telefoon er waarschijnlijk zelfs beter uit dan je 'super opnames' met je Nikon D810.![]()
![]()
![]()