Actie
- Christhaa
- Forumlid

- Ervaringsniveau: ****
- Foto's bewerken toestaan: Ja
Actie
Het wapen is nep, het is speelgoed en photoshop!

Met vriendelijke Groet
Christha
----------------------------------------------------
http://www.fotografechristha.nl
http://www.facebook.nl/fotografechristha
Christha
----------------------------------------------------
http://www.fotografechristha.nl
http://www.facebook.nl/fotografechristha
- Saskia Janssen
- Forumlid

- Ervaringsniveau: ****
- Foto's bewerken toestaan: Nee
Re: Actie
ik dacht al, dat is gedurfd! haha
- John'47
- Forumlid

Sorry hoor, maar dit is onzin.
1. Zou het over de kwaliteit van de foto moeten gaan.
2. Is het tonen van nepwapens verboden in de openbare ruimte. Toneelverenigingen etc. kunnen er gewoon buiten de openbare ruimte, dus op een podium in een zaal mee werken. Ook bijvoorbeeld opnames van oorlogfilms krijgen per kerende post ontheffing. Ook als dat buitenopnames zijn. Het gaat bij nepwapens alleen om het bedreigend effect, dat verboden is.
Overigens vind ik de foto erg goed geschikt voor een filmposter en benadrukken de lichte ogen de sfeer.
John
1. Zou het over de kwaliteit van de foto moeten gaan.
2. Is het tonen van nepwapens verboden in de openbare ruimte. Toneelverenigingen etc. kunnen er gewoon buiten de openbare ruimte, dus op een podium in een zaal mee werken. Ook bijvoorbeeld opnames van oorlogfilms krijgen per kerende post ontheffing. Ook als dat buitenopnames zijn. Het gaat bij nepwapens alleen om het bedreigend effect, dat verboden is.
Overigens vind ik de foto erg goed geschikt voor een filmposter en benadrukken de lichte ogen de sfeer.
John
Nikon D810, Sony RX1R II.
- Cookie1397
- Clublid

Dit is een foto beoordeling draadje, gaarne dan ook alleen commentaar geven op de foto. Discussies over wel of niet toegestaan van nepwapens etc. worden vanaf nu verwijderd.
U kunt die discussie hier verder voeren. http://www.nikon-club-nederland.nl/foru ... 90#p741890" onclick="window.open(this.href);return false;
U kunt die discussie hier verder voeren. http://www.nikon-club-nederland.nl/foru ... 90#p741890" onclick="window.open(this.href);return false;
- skyfox
- Forumlid

- Ervaringsniveau: ***
Gave outfit en styling, zou inderdaad zo in een filmposter gebruikt kunnen worden. Ben het eens met de eerdere opmerking dat het oogwit nét iets te wit is. Irissen zijn daarentegen gewoon prima zo. Heb wel moeite met de kijkrichting van het model. Kijkt ze nu recht in de camera of er net langs? Verder geen opmerkingen, kom maar op met die actiefilm!
-
Piepenholleke
- Forumlid

Mooie foto Christha.
Laatst gewijzigd door Piepenholleke op do sep 18 2014 10:47 pm, 2 keer totaal gewijzigd.
Met vriendelijke groet,
Huub.
Huub.
- Sandervb
- Forumlid

Gave foto, vooral ook door haar blik 
Nikon D500
Nikon AF-S NIKKOR 24-70mm f/2.8G ED \ Tamron SP 17-50 2.8 \ Tamron 70-300 4-5.6 Di VC USD \ Sigma 105 2.8 Macro \
Metz Mecablitz 44 AF-1 \ LowePro 202 AW \ Vanguard Alta Pro 263AT met Manfrotto 391RC2
Carry Speed FS-Slim Prime
Nikon AF-S NIKKOR 24-70mm f/2.8G ED \ Tamron SP 17-50 2.8 \ Tamron 70-300 4-5.6 Di VC USD \ Sigma 105 2.8 Macro \
Metz Mecablitz 44 AF-1 \ LowePro 202 AW \ Vanguard Alta Pro 263AT met Manfrotto 391RC2
- Cookie1397
- Clublid

Bericht van Willem Focus verplaatst. Laatste keer. Alleen de foto beoordelen. Wapenfeiten worden verwijderd.
Hallo Christa, ik heb om andere redenen deze foto hier al meerdere keren voorbij zien komen. Ik vind het een hele mooie , stoere foto
Hallo Christa, ik heb om andere redenen deze foto hier al meerdere keren voorbij zien komen. Ik vind het een hele mooie , stoere foto
- Johan v. V.
- Clublid

Knappe foto Christa! Ik vind het alleen jammer dat je model in de camera kijkt ipv de loop van het wapen volgt.
Vriendelijke groet,
Johan van Veelen
Wat Nikon- en ander spul om plaatjes mee te schieten.
Johan van Veelen
Wat Nikon- en ander spul om plaatjes mee te schieten.
- iefie
- Forumlid

- Ervaringsniveau: ***
ik denk jouw beste foto christa. Echt heel gaaf.
Inderdaad wat johan zegt. Dan wastie helemaal goed. Dus photoshop de ogen nog even. Geen idee of dat kan hoor
Inderdaad wat johan zegt. Dan wastie helemaal goed. Dus photoshop de ogen nog even. Geen idee of dat kan hoor
D90 /mb-d80 / 18-70 / 70-300 VR / 70-210D /35 1.8 / 50 1.8 / Tamron 90mm 2.8 macro / 2x sb-700.
- Sandervb
- Forumlid

Niet fotoshoppen hoor die ogen!
Juist zo die blik is wat de foto maakt (voor mij dan).
Juist zo die blik is wat de foto maakt (voor mij dan).
Nikon D500
-
Vincent
- Clublid

- Ervaringsniveau: *
- Contacteer:
Ik neem aan dat ze niet zo wit uit de camera rolden...Sandervb schreef:Niet fotoshoppen hoor die ogen!
Ik ben er niet uit of ik de ogen zo zou doen. Het stoort me niet echt maar vind het toch iets te licht. Misschien net goed nog. Geeft wel iets mysterieus mee.
Toffe plaat weer!
Fin.