De tweede oogde scheef voor mij. Dus legde ik de bovenkant van een cmd window (mijn instant waterpas voor foto's op internet) langs de loopbrug en deze staat toch echt een (half?) graadje scheef (counter clock wise). Of mijn Windows schermpjes zijn niet recht natuurlijk

Tevens komen de lijnen van de verticale 'panelen' aan de randen niet op gelijke hoogte uit.
Op zich ben ik daar nooit zo'n zeiker in, maar als je een plaat op een dergelijke manier schiet dan 'verwacht' ik eigenlijk perfecte symmetrie en rechtheid. En niet
nét niet. Tevens toon jij dikwijls technisch vrijwel perfecte platen in compositie en uitvoering, dus als je de standaard zelf hoog legt dan ben ik wellicht ook iets kritischer. Kan je dus ook zeker een compliment zien.
Ik wil best in Paint even een paar horizontale lijntjes voor je tekenen die mijn punt bewijzen, maar als je zelf even kritisch kijkt dan zul je ook wel vinden dat het niet perfect recht staat.
En mbt de beeldhoek was niet zozeer een kritiek punt. Het kan ook goed zijn dat een foto je nieuwsgierig maakt naar meer. Ik had graag meer beeldhoek gezien omdat ik wil weten wat er verder te zien is. Wellicht een mooie locatie voor een fisheye foto? Of een panorama in 2 richtingen? Geen idee eigenlijk, ik ben er nooit geweest. Maar het maakt mij wel nieuwsgierig naar meer...

Fin.