Even oprakelen deze draad
Ik heb toentertijd beslist om mijn camera niet meer te laten repareren, eenvoudigweg omdat de 'onzekere' kostenpost van de reparatie de waarde van de camera zeker zou overstijgen.
De Nikon heb ik in een doos gelegd en tot vandaag er niet meer uitgehaald. De reden dat ik de camera eruit haalde is omdat de hijskraan van mijn zoontje het niet meer deed.
Ik heb mij een ongeluk gezocht naar de oorzaak en uiteindelijk bleek aanslag op de contactpunten van de batterijhouders de oorzaak te zijn.
En toen herinnerde ik mij dat ik in al mijn camera's altijd de batterijen laat zitten, dus zodoende de Nikon uit de Doos met de rest ter controle.
Gelukkig hadden ze nog niet gelekt de batterijen, maar wat mij het meest verbaasde was dat de donkere vlek 'display bleeding' uit de zoeker nog maar een spikkeltje was van wat het eerst was, een als maar uitbreidende zwarte vlek. Och' ja zo zie je maar weer, als je lang genoeg wacht komt alles toch nog goed. Misschien het apparaat dan toch een keer belonen met een TriX'je ofzo