Belichting

Wanneer u vragen heeft over foto's dan wel het fotograferen zelf, of wanneer u juist tips daarover heeft, dan kunt u deze hier kwijt.
Gabees
Forumlid
Forumlid
Foto's bewerken toestaan: Nee
Contacteer:

Bericht door Gabees » vr nov 02 2007 7:56 am

Ik zou niet gaan voor de set bij de praxis (?) die hier genoemd wordt.

de 150watt lampen zijn oké, die heb ik ook maar voor het zelfde geld heb ik mijn falcon eyes set gekocht. Dat is immers een merk wat je bijna bij iedere fotozaak kan kopen.
Je loopt dan geen risico dat de flitslampen bijvoorbeeld (bijna) niet te krijgen zijn. En je hebt een bekend merk.
Maar dat is mijn mening.

Robin, die setting die komt nog hoor! Ik denk er nog aan, en er alleen nog niet aan toegekomen!

George Fennes
Clublid
Clublid
Ervaringsniveau: *
Foto's bewerken toestaan: Ja

groot gelijk

Bericht door George Fennes » vr nov 02 2007 8:39 am

Zit wat in Gaby, je schreef:

Code: Selecteer alles

Ik zou niet gaan voor de set bij de praxis (?) die hier genoemd wordt. 

de 150watt lampen zijn oké, die heb ik ook maar voor het zelfde geld heb ik mijn falcon eyes set gekocht. Dat is immers een merk wat je bijna bij iedere fotozaak kan kopen. 
Op zich leek het een interessante aanbieding, maar inderdaad met het vervangen van onderdelen, kan je wel eens in de problemen komen.

Dan koop ik liever iets bij Konijn of Foto SG :wink:

Groetjes George :D
Blijf het objectief bekijken

evertfoto

Bericht door evertfoto » vr nov 02 2007 6:56 pm

Bij Flitstechniek in Oostzaan verkopen ze Elinchrome en hebben af en toe leuke folderboekjes, waarin diverse opstellingen staan.
Beter is het om gewoon een goede, degelijke set te kopen en bewust de opstellingen te noteren en later terug te kijken.
Is dit misschien een item om eens bij iemand in de studio uit te leggen?
En zodoende wat ervaring op te doen?

Plaats reactie

Terug naar “Vragen en tips over foto's en fotograferen”