Veel bekenden tegen gekomen en even een praatje gemaakt.
Ook veel tips gekregen over het scherpstel probleem met mijn D7000.

Ik ben er echter nog niet helemaal aan uit wat het probleem is!

Tot de volgende keer,
Wim janssen
........en door deze oproep is er al één dop boven water gekomen! Kijk allemaal je tas en je zakken even na, want er is nog één dop zoek. Het zou mooi zijn als we voor het vierde jaar op rij niets missen aan het einde van de dag. Alvast bedankt voor jullie medewerking.gvdnberg schreef: Een vraagje aan allen die aanwezig waren: mocht je een lensdop teveel in je tas vinden, zorg dan dat deze bij de eerstvolgende gelegenheid bij ons terugkomt. We misten aan het einde van de dag 2 doppen. Het zou fijn zijn als je even laat weten dat er dop teveel in je tas zit.
Gert van den Berg,
Voorzitter NCN
Als je die twee al hanteerbaar vindt Dan is de 300mm ineens een lichtgewichtFrankie schreef:de nog redelijk goede hanteerbaarheid en prachtige scherpte van de 500 en 600
Leuke auto Jolanda, ik heb er nog 1..Jolanda schreef:Hey! Die laatste! Mooie van mijn karretje........
En wat vond je van het fotograferen met deze X-E1?Jolanda schreef:Tijdens de glasdag had ik een Fuji X-E1 bij om wat foto's te maken. Ik heb deze geleend om eens te kijken hoe dat nu precies fotografeert.