Idd, te krap, aan de voorzijde.
Maar ja, ik stond al op het randje van de burcht, anders viel ik naar beneden...
En met de maximale groothoek die ik dat moment ter beschikking had, kon ik niet meer in beeld brengen (het zijn trouwens al 3 x gestitchde opnames)
Mooi Luc!
Wat vind je als titel van "Sociale" netwerken?
Is dat trouwens Wilhelminaplein, Rotterdam?
Groet, Jaap
Avatar gescand van de cover van mijn eerste boek over fotografie: Ollie B. Bommel's fotoboek - 1952 Galaxy S9+, D800, Nikkor glas, diverse gadgets * flickr fotootjes
Dank Jaap. Op Flickr had ik de foto al het onderschrift "The Theatre of Smartphone Addiction" gegeven. Je was dus warm Foto is gemaakt op NS Station Schiphol.
Sterk (voor)beeld van de moderne maatschappij.
Het woord sociaal lijkt een geheel andere betekenis te hebben dan vroeger
toen je tijdens het wachten op de trein een praatje met een medereiziger maakte.
@Cyrus: ...ofwel "verval van of in Amsterdam"? "Afbraak 020"? Grapje.
Maar ik vind het niet een van je betere.
Groet, Jaap
Avatar gescand van de cover van mijn eerste boek over fotografie: Ollie B. Bommel's fotoboek - 1952 Galaxy S9+, D800, Nikkor glas, diverse gadgets * flickr fotootjes
vind je?
Rechts is hij misschien wat krap inderdaad, maar het blijft natuurlijk midden in de woonkamer waar voor de rest allemaal drukke dingen omheen staan (stereotoren etc.).
@PdeBie, zeker een geslaagde foto maar ik ben het met Jaap eens dat rechts wat krap is.
Dit maakt de foto zéker niet slecht, maar is slechts het enige kritiek puntje wat ik heb.
Nikon D500
Nikon AF-S NIKKOR 24-70mm f/2.8G ED \ Tamron SP 17-50 2.8 \ Tamron 70-300 4-5.6 Di VC USD \ Sigma 105 2.8 Macro \
Metz Mecablitz 44 AF-1 \ LowePro 202 AW \ Vanguard Alta Pro 263AT met Manfrotto 391RC2
Carry Speed FS-Slim Prime