foutmelding r 04 > 03

Discussies over fotografie met de D70, D70s, D80, D90, en D7x00 serie. Nikon's semi-pro lijn met een DX-formaat sensor.
Plaats reactie
Toreloor

foutmelding r 04 > 03

Bericht door Toreloor » za nov 03 2007 4:36 pm

Goede middag forum. Mijn Nikon D70s geeft ineens vandaag een melding op mijn schermpje r 04 en r 03. Op de plaats, waar dat getal staat hoeveel foto's je nog kan maken, daar komt telkens die melding.... wat doe ik niet goed...? bij voorbaat mijn dank

Scorpio_King
Forumlid
Forumlid
Ervaringsniveau: ****
Foto's bewerken toestaan: Ja
Contacteer:

Bericht door Scorpio_King » za nov 03 2007 4:40 pm

Dit getal geeft aan hoeveel foto's nog in het buffer opgeslagen kunnen worden voordat deze vol is.
// een hoop gouden dozen

GdP

Bericht door GdP » za nov 03 2007 5:30 pm

Ik denk dat Weijtse dat liever 'uit' heeft staan. :oops:

Toreloor

Bericht door Toreloor » za nov 03 2007 5:32 pm

eh... ok...maar waarom heb ik dat nog niet eerder gezien...??

ML

Bericht door ML » za nov 03 2007 7:06 pm

Meestal kijk je door de zoeker als je de ontspanknop (half) indrukt...... en niet op dat schermpje ?!
Overigens, in de zoeker zie je het ook. Als je de ontspanknop niet indrukt staat er hoeveel foto's er nog op de geheugenkaart passen, en als je de ontspanknop wel indrukt staat er hoeveel ruimte er nog rest in de buffer....
Maar goed dat het je nog niet eerder is opgevallen, want dan heb je meer oog voor je onderwerpen, zoals het hoort.

Toreloor

Bericht door Toreloor » ma nov 05 2007 7:49 pm

Gdp... inderdaad, dat zou ik best eruit willen.... maar als het verder geen rit Beverwijk betekent... vinnik het wel goed..

Plaats reactie

Terug naar “D70(s), D80, D90, D7x00”