Singleshot van vanochtend. Omdat dit de tijd van het jaar is met bijna standaard mooie zonsopgangen, en het dus loont om de laatste metro halte te lopen ipv te metro-en! (en ik was nog op tijd op de zaak ook)

Fuji x100s
Dank voor het kijken
Daar zou je best wel eens gelijk in kunnen hebben...Jolanda schreef:Erg mooi, maar voor mijn gevoel hellen de gebouwen iets naar rechts?
Ik ben geen geboren Rotterdammer hoor. Gewoon importBrains11 schreef:Zeer gave plaat, toevallig ben ik afgelopen zondag ook begonnen met een serie van mijn geboortestad.
Sinds de OV chipkaart gaat het niet meer met zones dus scheelt het hooguit een paar centArjanL schreef:Scheelt ook weer en zone
Bij zo'n uitspraak voel ik me altijd aangesproken, ook al is het mijn foto niet.Jolanda schreef:Erg mooi, maar voor mijn gevoel hellen de gebouwen iets naar rechts?
Gr. Jolanda
Dacht dat ik goed perspectief gecorrigeerd had maar blijkbaar niet helemaal dusJaapV schreef: Je indruk komt voort uit het kantoor van Deloitte, aan de linkerkant. Dat is ietsje scheef, als gevolg van perspectivische vertekening