Verzamel: Je mooiste fisheye foto
- EelcoD7100
- Forumlid
- Ervaringsniveau: ****
- Foto's bewerken toestaan: Nee
Gerrit, je slaat de spijker precies op de kop.
Met deze 3 gepostte foto's wil ik ook laten zien dat ik probeer de lat wat hoger te leggen voor mezelf.
Een funfoto met de fisheye is zo gemaakt, zo'n plaat is bijna altijd leuk maar je wilt toch proberen iedere keer een andere plaat te maken....
Ik denk dat dit bij deze 3 wel aardig gelukt is en dan doel ik meer op het serieuze aspect van de foto's.
Verder vind ik het nog steeds een uitdaging om een stukje creativiteit in de foto's met de fisheye te leggen, en door de enorme vertekening kun je hier ook heel mooi mee spelen...
Groetjes Eelco
Met deze 3 gepostte foto's wil ik ook laten zien dat ik probeer de lat wat hoger te leggen voor mezelf.
Een funfoto met de fisheye is zo gemaakt, zo'n plaat is bijna altijd leuk maar je wilt toch proberen iedere keer een andere plaat te maken....
Ik denk dat dit bij deze 3 wel aardig gelukt is en dan doel ik meer op het serieuze aspect van de foto's.
Verder vind ik het nog steeds een uitdaging om een stukje creativiteit in de foto's met de fisheye te leggen, en door de enorme vertekening kun je hier ook heel mooi mee spelen...
Groetjes Eelco
http://500px.com/EelcoVandeKamp
- EelcoD7100
- Forumlid
- Ervaringsniveau: ****
- Foto's bewerken toestaan: Nee
- Riemke
- Clublid
- Contacteer:
Ook ik heb in Amsterdam even mogen spelen met de fisheye van Eelco en Monique. Had zo'n objectief nog nooit op mijn camera gehad.
Ja hoor, zo'n ladder past helemaal op de foto, aldus Eelco.
Geen idee alleen hoe je zoiets nou moet corrigeren trouwens......

Ik vond het inderdaad grappig om te zien hoe dichtbij je bij je onderwerp kunt gaan staan.
Op welke afstand stond je bij die laatste bruidsfoto Eelco? (of Monique
)

Ja hoor, zo'n ladder past helemaal op de foto, aldus Eelco.
Geen idee alleen hoe je zoiets nou moet corrigeren trouwens......

Ik vond het inderdaad grappig om te zien hoe dichtbij je bij je onderwerp kunt gaan staan.
Op welke afstand stond je bij die laatste bruidsfoto Eelco? (of Monique

The single most important component of a camera is the twelve inches behind it.