het verbaasd mij dat www.webprint.nl niet vaak of nooit genoemd wordt. supergoedkoop en redelijke service. minpunten zijn dat site geheel in flash is [ niet altijd even overzichtelijk ] en een kleurprofiel zijn ze al dik een jaar mee bezig [ ik wil regelmatig nog wel is vragen ]
afijn wie weet een goede tip. !
ik heb zelf daar een 100 bij 75 laten afdrukken [ 3 keer verkloot door TNT ] 3 x een nieuw exemplaar gehad....dus dat was niet slecht
Foto's af laten drukken
Mijn ervaring met Hema en Profotonet zijn eigenlijk gelijk, met Profotonet heb ik nog wel eens gemerkt dat de postbode de enveloppe had samengeperst met andere post om hem zo door de brievenbus te krijgen, resultaat een lelijke vouw in de foto, door dit verzendrisico kies ik nog wel eens voor de Hema, maar let op, niet elke Hema is gelijk, sommige filialen gebruiken afdrukprinters, erg slecht resultaat, je moet echt op zoek naar een Hema met professionele afdrukservice, meestal de grotere vestigingen.
ik druk meestal af op 20x30 bij eerder genoemd webprint. kosten per foto ik meen 49 cent tov profotonet a 1,99 da's toch een redelijk verschil...Paul Demo schreef:Ik heb er begin van de week een paar naar Profotonet verzonden en moet zeggen dat het er zeer goed uitziet. Beter dan Hema en Appie. En nog redelijk geprijsd.
ik zal profotonet eens uitproberen....