de laatste tijd ben ik wat drukker met van alles - en nog wat - maar de fotografische zaken gaan natuurlijk wel door

Ik ben wat meer sturing aan het geven aan mijn fotografie, en daartoe ben ik eens gaan kijken wat voor werk ik 'onlangs' eigenlijk allemaal heb gedaan.
Da's best leuk, eens terugkijken!
Ik wilde wat van deze beelden hier delen, en aangezien het van familie- naar portret- naar sport- naar straat- en natuur-fotografie gaat heb ik het maar in 'overig' gezet

Bedankt voor het kijken, en laat gerust je op/aanmerkingen achter; ik leer graag.
1:

Mijn 1e familie-shoot, samen met moeder en dochter op pad.
2:

Mijn prachtige dochter tijdens een wandeling.
3:

Er VOL in!
4:

All the lady's...
5:

Een danseres tijdens een internationaal dansfestival.
6:

Nieuw leven...
7:

Zonsondergang op vakantie...
8:

Een jong modelletje voor de camera.
9:

Op het hoofdstation van Groningen...
10:

Horen, zien en...
11:

Mijn muse...
12:

Two fighters...
13:

Een shot dat in 1e instantie 'mislukt' leek, maar aangezien het model een horror-fan is, maar eens Photoshop ingedoken

14:

The tough and the tiny (vader en dochter shoot)
15:

Dreamy...
16:

Of ik ook een portfolio-shoot voor deze jongeman kon doen: natuurlijk!
17:

Een nieuwe fotografie-tak, ijshockey (leuk!)
18:

En die scheidsrechter maar denken: "Pas je op?"
19:

En de laatste 2 beelden voor nu; voor mij ZEER bijzonder. Mijn 'vaste' model Natasja en ik hebben de stap richting glamour-fotografie. Was een érg leuke dag, heel veel lol gehad en veel geleerd van elkaar (en van de fotograaf waar ik mee meeliep). De volgende shoot is alweer gepland, om nog wat eigen ideeën uit te werken.
20:

En het laatste beeld voor nu, verdere woorden overbodig...
Het volledige album op Flickr vindt je hier (92 beelden hier neerzetten is wat veel