Ben bezig met een test van de nog maar 4 jaar oude SB-700. Goede wijn moet wat rijpen, en het is vandaag toch geen weer om naar buiten te gaan. Vandaar nu pas.
Zoek gebruikers die de concept tekst willen lezen en letten op leesbaarheid, taalvauten, juistheid.
Eventuele aanvullingen voor wat betreft het gebruik.
Als je belangstelling hebt voor de test, laat me dat weten via een PB.
Vermeldt altijd je gewone mailadres want via een PB kan ik geen PDF bijlage zenden.
test SB-700
- Hans Braakhuis
- Forumlid
- Foto's bewerken toestaan: Nee
- Contacteer:
test SB-700
Laatst gewijzigd door Hans Braakhuis op za dec 20 2014 2:10 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
- Hans Braakhuis
- Forumlid
- Contacteer:
Re: test SB-700
Er zijn nu meerdere mee-lezers actief. Meer hoeft niet.
- Hans Braakhuis
- Forumlid
- Contacteer:
2 van de 4 mee-lezers wil ik bedanken voor hun op- en aanmerkingen. Het stuk heeft veel wijzigingen gehad en is nu klaar. Te lezen op m'n website.
- ebt
- Clublid
- Ervaringsniveau: ***
je toelichting net gelezen. helder en duidelijk
als bezitter van zo'n flitser ben ik je dankbaar. ga over twee weken een cursus volgen want het is toch allemaal wel lastig dit in een keer goed onder de knie te krijgen; te beginnen met alle instellingen
groet
bart
als bezitter van zo'n flitser ben ik je dankbaar. ga over twee weken een cursus volgen want het is toch allemaal wel lastig dit in een keer goed onder de knie te krijgen; te beginnen met alle instellingen
groet
bart
nikon d610; tamron 24-70 f2.8; af-s nikkor 16-35 4G ED; af-s nikkor 70-200 2.8 GII ED; af-s micro nikkor 105mm 1:2,8 G ED; Sigma 150-600 mm sports; SB 700; en statief gitzo GT3542LS.