Dus schiet maar raak wat er beter kan!!

Nu je het zegt valt me dat ook ineens op, ga ik nog even mee stoeien om dat beter te krijgenRemco v/d Sanden schreef:Het enigste "minpuntje" wat me opvalt is dat de neus tov de rest van het zachte beeld nogal fel overkomt
Snap wel wat je bedoelt. Zit al een tijdje wat te experimenteren met meer en minder contrasten, vooral door de curve aan te passen. Dan krijg je soms platen zonder echt zwart en wit, sommigen houden ervan, sommigen totaal niet. Lijkt me een smaak kwestie. Vond de 'herfstachtige' kleuren van de ogen icm met dezelfde kleur in de sjaal wel toepasselijk op iets minder contrast.Doerak schreef:Ik mis de pang!!
Dat mag je uiteraard vinden maar dat is nu net een van de basis aannames bij deze foto dus persoonlijk vind ik dat een beetje een vreemde opmerking. Blijkbaar vindt jij het geen goed concept, dat is uiteraard mogelijk, maar dezelfde foto met het gehele gezicht is gewoon een andere fotoClaudie schreef:Snap het effect van die sjaal niet!
Zie persoonlijk liever heel gezicht.
Dank, dat zijn de tips waar ik de volgende keer verder mee kanLéon Obers schreef:Voor mij is het licht net niet juist gebruikt (te hoog / zijkant ten opzichte van van het gezicht), waardoor de oogwallen teveel nadruk krijgen.
Ik waardeer jouw input ergClaudie schreef:Ik vind het ook jammer van het gezicht, daarom is het mooier zonder sjaal!