wie heeft er last van een quote?Ed Schouten schreef:Normaal wijt ik hier geen tekst aan, maar op deze pagina heb ik 6 onnodige quotes verwijderd. Mijn suggestie aan die personen is om de forumregels over het quoten nog eens door te lezen.
Wacom tablet Intuos 5 touch
- cezi
- Forumlid
- Foto's bewerken toestaan: Nee
Re: Wacom tablet Intuos 5 touch
“Photographs are a way of imprisoning reality...One can't possess reality, one can possess images--one can't possess the present but one can possess the past.”
― Susan Sontag, On Photography
― Susan Sontag, On Photography
- ahhveurink
- Forumlid
- Contacteer:
Ik vraag dit omdat ik nergens iets relevants van Wacom op mijn computer kan ontdekken waar ik ' invloed' op uit kan oefenen.ahhveurink schreef:Hoe doe ik dit Gert?
De voorgaande opties van Cezi heb ik ook al geprobeerd maar systeemvoorkeuren geeft na installatie aan dat sprake is van een versie conflict, installeer de tablet software opnieuw. Uiteraard heb ik dat ook geprobeerd maar dan kom ik weer bij mijn 1e probleem van het voorkeurenpaneel uit.
Lastig....
- ahhveurink
- Forumlid
- Contacteer:
Inmiddels ben ik benaderd door Wacom. Stapsgewijs gaf men aan wat ik moet doen met bijbehorende link voor de installatie.
Onderdeel van het stappenplan was om via repair disk permissions een aantal handelingen te verrichten, nl:
Ga naar 1. Applicaties , hulpprogramma, schijfhulpprogramma en 2. herstel via Macintosch HD de schijf die je wilt repareren en klik op herstel schijf 3. klik schijf ehbo 4. controleer bevoegdheden 5. herstel schijf bevoegdheden
So far so good en lijkt eenvoudig.
Echter op genoemde plek staat alleen bij mij:
1 TB Apple HDD ST 100...
Untitled
Volgens Wacom is dit niet juist en moet ik echt Macintosh HD hebben. Maar ja, wat er niet staat......Slaat hier misschien iemand op aan?
Onderdeel van het stappenplan was om via repair disk permissions een aantal handelingen te verrichten, nl:
Ga naar 1. Applicaties , hulpprogramma, schijfhulpprogramma en 2. herstel via Macintosch HD de schijf die je wilt repareren en klik op herstel schijf 3. klik schijf ehbo 4. controleer bevoegdheden 5. herstel schijf bevoegdheden
So far so good en lijkt eenvoudig.
Echter op genoemde plek staat alleen bij mij:
1 TB Apple HDD ST 100...
Untitled
Volgens Wacom is dit niet juist en moet ik echt Macintosh HD hebben. Maar ja, wat er niet staat......Slaat hier misschien iemand op aan?
- ahhveurink
- Forumlid
- Contacteer:
Het probleem is opgelost. Wacom is opnieuw geïnstalleerd op mijn computer
Het feit dat ik mijn bestaande versie niet kon updaten(voor degenen die dit misschien dom vonden
), de bestaande versie op mijn computer was op geen enkele wijze meer benaderbaar of beïnvloedbaar.
Dank voor het meedenken.
Anja

Het feit dat ik mijn bestaande versie niet kon updaten(voor degenen die dit misschien dom vonden

Dank voor het meedenken.
Anja