Sweet child meets high glamour.
- ArjanAanraad
- Clublid
- Ervaringsniveau: ***
- Foto's bewerken toestaan: Nee
- Contacteer:
Mooi hoor, helemaal goed.
Straalt een mooie sfeer vanaf.
Straalt een mooie sfeer vanaf.
Bekijk ook mijn foto's een op Flickr http://www.flickr.com/photos/daandegroot/
- SwederD70
- Clublid
- Ervaringsniveau: ****
- Contacteer:
Nee, na een halve dag kijken krijg ik er geen wauw gevoel van.
Ik mis een expressie of uitdrukking, ze is veel te veel bezig met het rondzwieren van de kettingen. En de fotograaf heeft op een bepaald moment gewoon het beeld bevroren.
Maar gezien wat Eva voor de cam kan... twijfel ik er niet aan dat er vast nog wel platen met zwierende kettingen voorbijkomen waar ik persoonlijk een wauw gevoel van krijg.
Ik mis een expressie of uitdrukking, ze is veel te veel bezig met het rondzwieren van de kettingen. En de fotograaf heeft op een bepaald moment gewoon het beeld bevroren.
Maar gezien wat Eva voor de cam kan... twijfel ik er niet aan dat er vast nog wel platen met zwierende kettingen voorbijkomen waar ik persoonlijk een wauw gevoel van krijg.
Een mooie foto, maar wel eentje met gemengde gevoelens.
Hij laat bij mij een beetje een sensuele indruk achter door die blote schouder en nek. Maar je ziet duidelijk dat het nog een heel jong meisje is...
Voor mijn gevoel dus een beetje Not-Done. Sorry.
Ze moet naar mijn bescheiden mening ouder zijn voor dit soort foto's.
Verder een technisch mooi bewerkte foto. Zoals ik al je werk wel kan waarderen.
-EDIT-
Ik klink een beetje als een ouwe bok. Maar je het hoort de laatste tijd wel heel veel van die gekke dingen in het nieuws.
-EDIT2-
Ik was nog even vergeten dat die manipulatie van de zwaartekracht (door de foto op z'n kant te leggen) erg goed is uitgevoerd. Haar houding lijkt wel normaal in dit landscapeformaat.
Hij laat bij mij een beetje een sensuele indruk achter door die blote schouder en nek. Maar je ziet duidelijk dat het nog een heel jong meisje is...
Voor mijn gevoel dus een beetje Not-Done. Sorry.
Ze moet naar mijn bescheiden mening ouder zijn voor dit soort foto's.
Verder een technisch mooi bewerkte foto. Zoals ik al je werk wel kan waarderen.
-EDIT-
Ik klink een beetje als een ouwe bok. Maar je het hoort de laatste tijd wel heel veel van die gekke dingen in het nieuws.
-EDIT2-
Ik was nog even vergeten dat die manipulatie van de zwaartekracht (door de foto op z'n kant te leggen) erg goed is uitgevoerd. Haar houding lijkt wel normaal in dit landscapeformaat.
-
- Clublid
- Ervaringsniveau: *
- Foto's bewerken toestaan: Ja
errug mooi
Hele mooie foto Lothian, speciaal sfeertje.
Je hebt echt een eigen stijl van fotograferen, je maakt er kunststukjes van.
Groetjes George
Je hebt echt een eigen stijl van fotograferen, je maakt er kunststukjes van.
Groetjes George

Blijf het objectief bekijken
- Fera Albi
- Clublid
Ik ben erg gecharmeerd ban je stijl van fotograferen Lothian. Een ietwat vervreemdende haast onwerkelijke weergave van de werkelijkheid...
Deze foto heeft dat ook weer heel sterk, iets dubbels, je moet er een paar keer naar kijken, blijft de aandacht trekken als het ware...
Voor mij een toppertje!
Ik denk dat Yoyo wel een punt heeft met zijn opmerking erotisch VS leeftijd. We leven in een krankzinnige tijd wat dat betreft....

Deze foto heeft dat ook weer heel sterk, iets dubbels, je moet er een paar keer naar kijken, blijft de aandacht trekken als het ware...
Voor mij een toppertje!
Ik denk dat Yoyo wel een punt heeft met zijn opmerking erotisch VS leeftijd. We leven in een krankzinnige tijd wat dat betreft....

Met de groeten van Hans.
We used to think that a hundred million monkeys at a hundred million keyboards eventually could produce the complete works of Shakespeare. Now, thanks to the Internet, we know this is not true...
We used to think that a hundred million monkeys at a hundred million keyboards eventually could produce the complete works of Shakespeare. Now, thanks to the Internet, we know this is not true...
- Jaap Driest
- Forumlid
- Ervaringsniveau: ****
- Contacteer: