Ik hoorde gisteren bij de Mediamarkt (ok, niet echt een 'fotospeciaalzaak'...

Is er buiten de verkoper van de Mediamarkt nog iemand die dit gerucht gehoord heeft? En zo ja, is dan ook al bekend wat de verschillen t.o.v. de D80 zijn?
Groetjes,
Kim
Als dat zo is, lijkt het mij mogelijk dat daar vergelijkbare verschillen in zitten zoals die nu bestaan tussen de D200 en de D80. Het zal dan gaan om de D300 versus een D90?Kim schreef:Hallo allemaal,
Ik hoorde gisteren bij de Mediamarkt (ok, niet echt een 'fotospeciaalzaak'...) dat er waarschijnlijk in december een opvolger van de D80 geïntroduceerd wordt?
Is er buiten de verkoper van de Mediamarkt nog iemand die dit gerucht gehoord heeft? En zo ja, is dan ook al bekend wat de verschillen t.o.v. de D80 zijn?
Groetjes,
Kim
Waarom zou je een uitklapbaar schermpje op de camera maken? Voor life view?LvDongen schreef:Ik heb de vraag ook op een ander forum geplaatst en daar kwam iemand met de mededeling dat het april zou worden. Lijkt mij ook aannemelijker. De d80 is er ook nog maar zo kort en de nikon d300 moet net uitkomen.
Ik denk dat er wel wat zaken uit de d300 in de "nieuwe d" terug te vinden zullen zijn, maar eerst moet die d300 verkopen.
Misschien dat ze nog een uit/ omklapbaar schermpje op de opvolger van de d80 kunnen maken, dat zou weer nieuwe mogelijkheden bieden.