Thanks Sander
Toen ik die euro dropte, had ik meteen z'n dagopbrengst verdrievoudigd Hopelijk voor hem heeft dat andere mensen ook aangemoedigd om dat verdrievoudigen voort te zetten
Ik heb ook wel wat foto's met z'n ogen open, maar echt knapper wordt hij er niet op. (Een soort van Guido Weijers, maar dan met nog een paar xtc pillen achter z'n kiezen )
Ik vond deze ook wel de emotie van het nummer wat hij speelde wel mooi weergeven.
Prima straat foto, de compo is puik mooie diagonale ,horizontale ,dat hij zijn ogen dicht heeft stoort mij geenzins .
Persoonlijk vind ik de Z/w bewerking weiniger ,hier is beduidend veel meer uit te halen ! ps zet er eens een zwart randje om van 4 pixels dat alleen doet al wondertjes .
Je ziet vaak wel iets honderd keer-duizend keer,voor je het de allereerste keer werkelijk ziet.
Thanks jac49. Zal eens kijken wat ik nog qua z/w bewerking kan doen. Wat mis je er nog eigenlijk aan? Sta graag open voor tips Ikzelf zou het zwart misschien nog iets dieper willen hebben.
Randjes: you love it, or you hate it. Ik ben er persoonlijk niet zo weg van, maar zal het in de bewerking eens proberen (eerst uitvinden waar ik dat kan vinden in LR4).