In het januari nummer 2015 is onderstaande opname van me gepubliceerd in de Ipad uitgave van National Geographic.
Persoonlijk zou ik een andere genomen hebben.
@Gevonny: Wauw, wat mooi om dit zo vast te leggen!
Vandaag bleef er eindelijk één (en buizerd denk ik?) zitten hoog op een lantaarnpaal, ik vind het nog erg moeilijk om de scherpte, compositie en nabewerking goed te krijgen met dit soort foto's. Máár het begin is er en daar ben ik al blij mee
Mooie actie foto van die Zaagbek Jeroen. Afgelopen vrijdag rondje AWD gedaan. Bij mij had hij er moeite mee om uit het water te komen :
1. Paartje zaagbekken
Deze drie plaatjes zijn nog van afgelopen juni, bij het zwembad in Toscane.
In vijf seconden geschoten, maar deze vogeltjes waren hier rond 11:00 's morgens zeker tien minuten mee bezig.
Ik noemde ze mussen, maar ik heb ooit geleerd dat mussen alleen met zand baden.
Wat zijn het?
1.
2.
3.
Groet, Jaap
Avatar gescand van de cover van mijn eerste boek over fotografie: Ollie B. Bommel's fotoboek - 1952 Galaxy S9+, D800, Nikkor glas, diverse gadgets * flickr fotootjes
Zo noem ik ze ook, maar zijn het ook echt mussen?
Gevonden. Het is de Italiaanse Mus. Ik had het zelf kunnen verzinnen...
Het ziet ernaar uit dat die ondersoort het zandbaden is ontgroeid...
Groet, Jaap
Avatar gescand van de cover van mijn eerste boek over fotografie: Ollie B. Bommel's fotoboek - 1952 Galaxy S9+, D800, Nikkor glas, diverse gadgets * flickr fotootjes
Een zwembadbastaard - mooi dat drieluik van het ijsvogeltje, gevonny !
Groeten - Arend / flickr "Basically in Photography there are just two controls, one is where you stand and one is when you push the button" - David Hurn
Ik heb de volgende vraag omtrent de foto die hieronder staat met de linkcode.
Ik ben bezig met mijn foto album, maar ik weet niet hoe deze watervogel heet.
De foto is genomen in de Everglades florida januari 2015.
Ik ben slecht in het Engels lezen, maar hoe kan ik via flickr nu foto's uploaden naar hier?
Alvast bedankt.