opladen accu D90
opladen accu D90
Ik ga binnenkort voor langere tijd naar het buitenland en heb dan geen stroom voorhanden om mijn accu op te laden. Wie heeft goede tips om toch te kunnen blijven fotograferen? Pokerpacks of zonenpanelen. Alleen hoe krijg ik de stroom weer in mijn accu EN-EL3e?
- Cor Gortzak
- Forumlid
- Ervaringsniveau: ****
- Foto's bewerken toestaan: Ja
Re: opladen accu D90
Plus een acculader. Of zit je zover on de bushbush dat je nergens een stopcontact kunt vinden?
CG
CG
Cor
Nikon D80 / Nikkor 50mm 1.4 / Nikkor 18-70 / Nikkor 55-200 VR / SB 800 / Manfrotto 055XPROB met 498RC4 balhoofd
Nikon D80 / Nikkor 50mm 1.4 / Nikkor 18-70 / Nikkor 55-200 VR / SB 800 / Manfrotto 055XPROB met 498RC4 balhoofd
- Highlander
- Forumbeheerder
- Foto's bewerken toestaan: Ja
http://www.kameramarkt.nl/oplader-en-el ... nikon-dste
Deze op 12 V, kun je in ieder geval in een auto opladen,
En er zal vast ook wel iets zijn met een zonnepaneeltje op 12 V
Deze op 12 V, kun je in ieder geval in een auto opladen,
En er zal vast ook wel iets zijn met een zonnepaneeltje op 12 V
Kijk anders even op de site van Conrad, zoek daar onder "opladers".
Even snel gekeken, ik vond al iets wat wellicht de bedoeling is:
https://www.conrad.nl/nl/power-travelle ... 01150.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Even snel gekeken, ik vond al iets wat wellicht de bedoeling is:
https://www.conrad.nl/nl/power-travelle ... 01150.html" onclick="window.open(this.href);return false;
- gijs sandberg
- Clublid
- Ervaringsniveau: *****
- Foto's bewerken toestaan: Nee
Geachte B,
Even volhouden, als U leest tot pagina 239 van het handboek staan daar de opties vermeld.
Om een engelse term te gebruiken
When all else fails: een batterijgrip met penlights
Penlight batterijen kan men in iedere soort en hoeveelheid meenemen en/of ter plekke kopen.
Groeten, Gijs
Even volhouden, als U leest tot pagina 239 van het handboek staan daar de opties vermeld.
Om een engelse term te gebruiken
When all else fails: een batterijgrip met penlights
Penlight batterijen kan men in iedere soort en hoeveelheid meenemen en/of ter plekke kopen.
Groeten, Gijs
Overigens ben ik van mening dat G-lenzen verboden moeten worden. (vrij naar Cato de oudere)
het punt is dat ik dus dat ik daar niet beschik over elektriciteit. daarnaast heeft de accu oplader geen USB aansluiting o.i.d waardoor het een ingewikkelde constructie wordt. iemand ervaring met het opladen vanuit een powerpack? en zo ja via welke stekker constructie?
Laatst gewijzigd door bman op vr feb 27 2015 11:24 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
- JanJunior
- Forumlid
- Foto's bewerken toestaan: Nee
MB-D80 battery grip met het inzetstukje voor (6) penlights gebruiken en een voorraadje penlights meenemen.
Job done
Jan
Job done

Jan
verslaafd sinds 1976...