Don the great

Plaats hier foto's (gemaakt met een Nikon camera) die je graag wilt laten zien. Het gaat hier om de inhoud van de foto's, en niet zozeer om de technische kwaliteiten.
Mak
Forumlid
Forumlid
Contacteer:

Don the great

Bericht door Mak » do nov 08 2007 4:40 pm

Afgelopen zaterdag hadden wij een hondenshow in Bleiswijk (in de bloemenveiling). Na een stukje lopen kwam ik deze reus tegen...Don de Mastino!

Een flinke jongen van dik 80 kg :shock:

Afbeelding

Belichting is altijd beroerd in die hallen. Gebruikte de SB600 en camera ingesteld op spotmeting.

Groetjes,
Marcel
Groeten Marcel

Cees
Forumlid
Forumlid
Foto's bewerken toestaan: Nee

Bericht door Cees » do nov 08 2007 4:43 pm

Da's inderdaad een mastodont! :shock:

Groet, Cees :D
Groet, Cees

Analoog Nikon-speelgoed en wat bijbehorend glaswerk
Lid NCN
In het land der blinden is éénoog koning

lennardp

Bericht door lennardp » do nov 08 2007 4:45 pm

lijkt eerlijk gezegt wel een puppy (dan wel met rimpels)..maar ik denk dat de grootte van deze hond onder een ander standpunt beter uitkomt..

Mak
Forumlid
Forumlid
Contacteer:

Bericht door Mak » do nov 08 2007 5:03 pm

lennardp schreef:lijkt eerlijk gezegt wel een puppy (dan wel met rimpels)..maar ik denk dat de grootte van deze hond onder een ander standpunt beter uitkomt..
Mee eens Lennard. Misschien komt hij nou beter uit.

Afbeelding

Groetjes,
Marcel
Groeten Marcel

lennardp

Bericht door lennardp » do nov 08 2007 5:07 pm

:) kijk, nu hebben we het over een zwaargewicht!!! (die goude ketting :mrgreen: 8) )

Pindar01

Bericht door Pindar01 » do nov 08 2007 5:49 pm

Marcel.

Top :lol: wat een bull, super! Ik vind de foto's niet verkeerd. Moeilijke kleur vacht om de hal te fotograferen :wink:

Adios: Michel

Pancarans
Forumlid
Forumlid
Contacteer:

Bericht door Pancarans » do nov 08 2007 5:51 pm

Hmmm, zal dat beest stinken zeg met al die plooien. Hij zal ook wel een aparte kijk op de wereld hebben denk ik zo. Het is inderdaad een giga molosser. Als ik zo naar zijn voeten kijk denk ik dat hij niet veel en of lang zal kunnen bewegen. Ze zijn aardig doorgezakt. Kan ook haast niet anders met 80 kg. Ik prefereer toch een hond met wat (euhh veel) meer elegantie. Die worden overigens ook meestal ouder.

Desalniettemin een mooi voorbeeld van de rariteiten binnen de kynologie, leuk gevonden Marcel.

Groet,
Irwan
Als je Groningen ver vindt, is je wereld echt klein................

http://www.fotono.nl"

Riemke
Clublid
Clublid
Contacteer:

Bericht door Riemke » do nov 08 2007 6:00 pm

Geweldig, wat een beest :D Op de 2e foto komt inderdaad beter uit hoe groot hij eigenlijk is. Wel tijd voor een facelift denk ik :D :D
The single most important component of a camera is the twelve inches behind it.

Mak
Forumlid
Forumlid
Contacteer:

Bericht door Mak » do nov 08 2007 6:00 pm

Pancaran's schreef:Hmmm, zal dat beest stinken zeg met al die plooien. Hij zal ook wel een aparte kijk op de wereld hebben denk ik zo. Het is inderdaad een giga molosser. Als ik zo naar zijn voeten kijk denk ik dat hij niet veel en of lang zal kunnen bewegen. Ze zijn aardig doorgezakt. Kan ook haast niet anders met 80 kg. Ik prefereer toch een hond met wat (euhh veel) meer elegantie. Die worden overigens ook meestal ouder.

Desalniettemin een mooi voorbeeld van de rariteiten binnen de kynologie, leuk gevonden Marcel.

Groet,
Irwan
Hoi Irwan,

De geur was idd onwelriekend maar daar staan ze om bekend. Veel vachtproblemen en de gewrichten hebben het ook zwaar te verduren. Het lopen ging ook moeizaam met deze kolossen, moeten ze door die ring rennen...dan zie je gewoon dat deze molossers het heel moelijk hebben.

Ben jij niet geweest btw?

Groetjes,
Marcel
Groeten Marcel

cat

Bericht door cat » za nov 10 2007 5:05 am

Goh wat heb ik met zo'n ras te doen. Arm beest.

Groet Cat

Geofgraphic

Bericht door Geofgraphic » za nov 10 2007 11:33 am

Pancaran's schreef:Hmmm, zal dat beest stinken

Irwan

Haha...toen ik toen de 1ste foto zag dacht ik precies hetzelfde.

mikemix

Bericht door mikemix » za nov 10 2007 11:44 am

Ik heb geen hond, maar wat is de lol van zo'n beest?
hij stinkt, is door zijn poten gezakt, ziet er niet bepaald dynamisch uit, enz, enz

Franklin
Clublid
Clublid
Ervaringsniveau: ****
Foto's bewerken toestaan: Ja

Bericht door Franklin » za nov 10 2007 1:33 pm

Hey marcel,
Moeilijk fotograferen met zulke honden en in die situaties.
Zijn inderdaad bullebakken van beesten. Ik houd het maar bij mijn 30 cm hoge terriërtje.

Afbeelding
Groet, Franklin.
D850; D500; MB-D18; MB-D17; AF-S 14-24/2.8, AF-S 24-70/2.8; AF-S 70-200/2.8; AF-S 200-500/5.6E ED VR; AF-S 105/2.8 Micro; AF-D 50/1.8: AF-D 85/1.8; PC Nikkor 35/2.8; TC-14E III; SB-900; Nikon 1: 1J4; 10-30/3.5-5.6; FT-1

Nicole
Forumlid
Forumlid
Contacteer:

Bericht door Nicole » za nov 10 2007 2:05 pm

Wat een monster zeg !!! Nou hij is vast een lieve lobbes.
Hey Franklin jou hond lijkt op die van mij !!
Wat een grappig hondje
NAS Buikpijn

Pancarans
Forumlid
Forumlid
Contacteer:

Bericht door Pancarans » za nov 10 2007 4:50 pm

Hoi Marcel,

Nee ik was niet heen. Wel een fokproduct van ons, zij liep een U op haar 1e show van hond en eigenaar. Mijn oudere teven zijn allemaal al Nederlands Kampioen en mijn jongste, de reu, is nog errug jong. Heeft wel een U gelopen op de kampioenschapsclubmatch, maar hij moet nog wat uitzwaren. De aandacht ligt nu in de training van hem voor de jacht. Ik heb aan heel veel shows meegedaan, zelfs een keer best in show geworden en heb het wel gezien. De hele dag binnen hangen vind ik niet zo veel meer aan, ik ben liever in het veld bezig.

groet,
Irwan
Als je Groningen ver vindt, is je wereld echt klein................

http://www.fotono.nl"

Plaats reactie

Terug naar “Foto presentaties”