Gefotografeerd met een Nikon D700 i.c.m. een Tamron 28-75mm f2.8.
1.

2.

3.

4.

Ben benieuwd Luc, waarin verschilt die kennis, m.a.w. wat doe je nu anders?Skippy schreef:Deze serie uit 2010 opnieuw bewerkt, met de kennis van nu
Nabewerking is inderdaad belangrijk, onderwerpkeuze en compositie zijn en blijven de basis voor een goede foto. Dank Marten.Marten schreef:Heel goed mogelijk dat ik een dergelijke vraag al eerder heb gesteld, Luc. Ik ben altijd geïnteresseerd in de invloed van de nabewerking op de kwaliteit van het eindresultaat, de foto. Een verzorgde afwerking vind ik essentieel. En dat is bij jouw foto's altijd prima in orde, ook bij deze reeks.
Ik denk dat je deze vraag beter in een nieuw onderwerp kunt herhalen met zoveel mogelijk info en als het even kan voorbeeldfoto's.Jumpjiving schreef:Pracht serie maar ik heb een vraag.
Ik heb dit objectief ook maar op mijn D7100 krijg ik geen scherpe portretfoto's
Wel als ik meer groothoek blijf.
Herkenbaar?
Ik kon dit objectief voor weinig overnemen en wil het gaan gebruiken als opstap naar een nog aan te schaffen FF.
Het licht door de hoge ramen is heel fraai in dit gebouw, ontworpen door de Spaanse architect Juan Navarro Baldeweg. Dank Jacob voor je reactie.Jacob_O schreef:Prachtig spel van licht, lijnen en kleur, een serie waar duidelijk aandacht aan besteed is.
Een genot om naar te kijken als serie met #1, voor mij, als topper.