Enkele weken geleden heb ik problemen gekregen met mijn camera dat deze eeneens uitviel. Achteraf bleek het probleem in mijn Battery Pack te zitten. Ik heb hiervoor kontakt opgenomen met Nikon Cervice Point en ik kon langs komen en dan gingen ze er naar kijken. Ik wist niet precies hoelang garantie ik had, dus heb ik kontakt opgenomen met de plaatselijk fotowinkel waar ik deze camera had gekocht. Mij werd verteld 1 jaar , dus helaas.

Volgens de fotozaak kon ik het proberen In Beverwijk dat ze enige coulance hadden. Dit hadden ze dus niet en reparatie heeft uiteindelijk 3 weken geduurd)vond ik absurt lang maar dat schijnt heel normaal te zijn' maar heb hem nu weer terug. Reparatie kostte 85 euro exclusief de verzendkosten. Vond ik een aardig bedrag gezien de prijs van het ding zelf van zo ongeveer 200 euro 15 maanden eerder. In de tussentijd had ik op dit forum gelezen over het recht dat je als consument hebt dat je de verkopende partij daar op aan kan spreken dat er bij normaal gebruik 100 % vergoed moest worden als een apparaat binnen 2 jaar kapot gaat. Ik ben naar de fotozaak toegegaan en die stelde zich eeneens heel anders op dan toen ik de camera kocht. Wist van de regel maar had het alleen over de rechten van de detailhandel.Werd zeer formeel en werkte niet echt mee. Ik heb het nogmaals duidelijk voor hem op mail gezet en duidelijk de fotozaak aansprakelijk gesteld. Hij werd steeds formeler en ging het overleggen met Nikon. Ik heb hem er op gewezen dat inweze Nikon geen partij voor mij was en dat ik verwachtte dat hij het op zou lossen. Als hij het danlater wilde verhalen op Nikon dat is natuurlijk zijn goed recht. Kortom dit is een hele vervelende heen en weer gemail geworden. Uiteindelijk heb ik afgelopen donderdag bericht van hem gekregen dat hij het geld aan mij zou overmaken en dat hij zich dermate door mij gekrenkt voelde omdat ik hem had aangesproken over zjn slechte service dat hij geen zaken meer met mij wilde doen
Is dat nou jammer er zijn geloof ik nog een paar andere zaken over die het erg plezierig vinden als je last krijgt van het NAS gevoel en dan ook nog service geven.
gr. Leo