Sweet child meets high glamour.

Plaats hier foto's (gemaakt met een Nikon camera) die je graag wilt laten zien. Het gaat hier om de inhoud van de foto's, en niet zozeer om de technische kwaliteiten.
Lothian
Forumlid
Forumlid
Contacteer:

Bericht door Lothian » zo nov 11 2007 10:08 pm

SwederD70 schreef:Nee, na een halve dag kijken krijg ik er geen wauw gevoel van.

Ik mis een expressie of uitdrukking, ze is veel te veel bezig met het rondzwieren van de kettingen. En de fotograaf heeft op een bepaald moment gewoon het beeld bevroren.
Maar gezien wat Eva voor de cam kan... twijfel ik er niet aan dat er vast nog wel platen met zwierende kettingen voorbijkomen waar ik persoonlijk een wauw gevoel van krijg.
Van rondzwieren van kettingen is totaal geen sprake, mischien iets beter kijken voordat je er iets uit flapt.(Oh, je had al een halve dag gekeken...)
'De fotograaf heeft op een bepaald moment gewoon het beeld bevroren' -
Haha, wat een kul opmerking! (Dat is zo'n beetje waar fotografie om draait)
Kortom, een comment van geen enkele waarde.
Afbeelding

daantje
Forumlid
Forumlid

Bericht door daantje » zo nov 11 2007 10:21 pm

Nou nou Lothian, een beetje kritiek kun je toch wel hebben? :roll:
Ik denk dat niemand op dit forum de laatste tijd zoveel complimenten heeft gekregen als jij. Dan mag er toch ook wel een negatieve reactie bij zitten?
Bekijk ook mijn foto's een op Flickr http://www.flickr.com/photos/daandegroot/

Jolanda
Clublid
Clublid
Foto's bewerken toestaan: Ja
Contacteer:

Bericht door Jolanda » zo nov 11 2007 10:30 pm

Deze foto doet mij ook minder. De eerdere geplaatste foto's toonden de bijzondere expressie van Eva, de indringende ogen met lange wimpers en de mooie kaaklijn. Zie bijvoorbeeld jouw bijzonder mooie avatar. De achtergrond en kleurstelling vind ik in vergelijking met die andere foto's ook minder. Aan de andere kant: misschien toont juiste deze foto de expressie van de fotograaf?

Jolanda
click voor mijn foto's op flickr.

George Fennes
Clublid
Clublid
Ervaringsniveau: *

mooi maar .......................

Bericht door George Fennes » zo nov 11 2007 10:38 pm

Hallo Lothian, Yoyo schreef:

Code: Selecteer alles

Een mooie foto, maar wel eentje met gemengde gevoelens. 

Hij laat bij mij een beetje een sensuele indruk achter door die blote schouder en nek. Maar je ziet duidelijk dat het nog een heel jong meisje is... 

Voor mijn gevoel dus een beetje Not-Done. Sorry. 
Ze moet naar mijn bescheiden mening ouder zijn voor dit soort foto's. 

Verder een technisch mooi bewerkte foto. Zoals ik al je werk wel kan waarderen. 
Ik zag de foto en ben onder de indruk van jouw techniek van fotograferen, maar ergens had ik er geen fijn gevoel bij, sorry dat ik dit zeg.
Maar deze foto laat inderdaad een bepaalde indruk achter, die jij zeker niet bedoeld zal hebben.
Maar Eva is te jong voor dit soort foto's.

Dit wilde ik even kwijt.

Groetjes George :D
Blijf het objectief bekijken

Lothian
Forumlid
Forumlid
Contacteer:

Bericht door Lothian » zo nov 11 2007 10:56 pm

Een beetje kritiek kan ik inderdaad wel hebben, daar ging het mij dus niet om. Het zou wel raar zijn wanneer mijn foto's puur positieve reacties zou oproepen, dat is iets wat niet kan bij iets subjectiefs als het observeren van in dit geval een foto.Sterker nog, ik zie het zelfs als iets positiefs wanneer mijn foto's gemengde reacties oproepen.
Waar het wel om ging was de toon van de/het comment. Citaat: 'Ik mis een expressie of uitdrukking, ze is veel te veel bezig met het rondzwieren van de kettingen' om er één uit te halen.

Dat wilde ik weer even kwijt.

Lothian.
Afbeelding

roel
Forumlid
Forumlid
Contacteer:

Bericht door roel » ma nov 12 2007 8:13 am

Moderator taal
Voordat emoties de overhand krijgen, graag even tot tien (of verder) tellen voor het reageren.

FvM
Forumlid
Forumlid
Foto's bewerken toestaan: Nee

Bericht door FvM » ma nov 12 2007 9:13 am

Kom op nou allemaal. Wat we hier zien is een op een zeer bijzonder wijze vastgelegd beeld van een mooi jong meisje met mooie kettingen. Je kunt er veel in zien en als je er langer naar kijkt komen er steeds meer details boven. Maar erotisch? Sensueel? Kom op zeg! Laten we niet mee doen met de hype dat een beetje bloot op een foto van een kind allerlei gedachten oproept. Dit doet afbreuk aan deze foto, aan de fotograaf en vooral aan Eva.
BTW. Dit is geen waarde oordeel over deze foto. Ik vind hem prachtig, maar ik heb ook foto´s gezien van Lothian die ik meer kan waarderen.

George Fennes
Clublid
Clublid

moet kunnen

Bericht door George Fennes » ma nov 12 2007 9:19 am

Zo zie je maar weer zoveel mensen zoveel meningen en dat moet kunnen :lol:

Groetjes George :D
Blijf het objectief bekijken

Gilbert1976

Bericht door Gilbert1976 » ma nov 12 2007 11:11 am

Wat een gezeur om helemaal niks zeg, ik vind t gewoon een gave foto met een nog gavere bewerking!

Plaats reactie

Terug naar “Foto presentaties”