handige kleine kamera voor erbij, dacht ik, ja dat doet ie goed alleen heeft die van tijd tot tijd vage problemen, de foto is in kleur verlopen en ziet er streperig uit, net of die met een lange sluitertijd in donker is genomen, weet niet of ik hier ook foto kan bijvoegen zit pas bij deze club, wie herkent dit probleem, hij doet het een hele tijd goed en dan komt het probleem opeens weer naar boven. Ben al bij de winkel geweest maar op dat moment deed die het goed dus kon niets te laten zien.
alvast bedankt voor de reakties
joost
raarrrrrrr coolpix S9 probleem
-
- Clublid
- Ervaringsniveau: *
- Foto's bewerken toestaan: Ja
probleem
Hoi Joost er zijn hier draadjes waarop wordt uitgelegd hoe je foto's kan plaatsen.
Probeer de zoekfunctie even.
Mocht het niet lukken, laat dan even weten er zijn hier genoeg leden die je op weg willen helpen.
Maar wat betreft jouw probleem, kan het misschien komen doordat de camera na het maken van de foto te snel uitgeschakeld wordt, zodat de foto niet geheel weggeschreven kan worden?
Verder zou ik het ook niet weten.
Groetjes George
Probeer de zoekfunctie even.
Mocht het niet lukken, laat dan even weten er zijn hier genoeg leden die je op weg willen helpen.
Maar wat betreft jouw probleem, kan het misschien komen doordat de camera na het maken van de foto te snel uitgeschakeld wordt, zodat de foto niet geheel weggeschreven kan worden?
Verder zou ik het ook niet weten.
Groetjes George

Blijf het objectief bekijken