Prima foto's.
De lichtomstandigheden in Naturalis zijn zeer wisselend. Weliswaar wordt er gewerkt met veel kleuren licht en is er veelal sprake van spectaculaire verlichting, maar over het algemeen is het er betrekkelijk donker.
Ideale omstandigheden om de Df in te zetten. (Ik heb er onlangs ook gefotografeerd met de Df)
De nabewerking is (weer) prachtig, ook omdat het vele kunstlicht zonder de juiste witbalans vaak leidt tot bruinige/gele foto's. En daar is bij bovenstaande foto's geen sprake van.
Mooie serie.
Naturalis Leiden (met de Nikon Df)
Re: Naturalis Leiden (met de Nikon Df)
Naturalis lijkt me ook een mooie interieurarchitectuurfotografielocatie voor de combinatie Df en 3,5/15mm AI-s.
Scrabbleliefhebbers?
Scrabbleliefhebbers?
-
- Forumlid
- Foto's bewerken toestaan: Nee
Dat wordt dan iets voor de volgende keer als ik er heen ga.
Toegezegd.
Toegezegd.
-
- Moderator
- Ervaringsniveau: ****
- Foto's bewerken toestaan: Nee
- Contacteer:
Marten, bedankt voor je reactie en compliment. Je hebt goed verwoord wat de uitdagingen zijn van het fotograferen bij Naturalis. Ik heb bij bijna elke foto de witbalans in de nabewerking aangepast.
emdeklerk, inderdaad een mooie locatie voor interieurfotografie met de 15mm. Marten, ben benieuwd naar het resultaat.
Overigens is het nabijgelegen Leids Universitair Medisch Centrum ook fotografisch interessant, ik heb twee foto's daarvan in het MF draadje gepost, zie http://www.nikon-club-nederland.nl/foru ... start=1500
emdeklerk, inderdaad een mooie locatie voor interieurfotografie met de 15mm. Marten, ben benieuwd naar het resultaat.
Overigens is het nabijgelegen Leids Universitair Medisch Centrum ook fotografisch interessant, ik heb twee foto's daarvan in het MF draadje gepost, zie http://www.nikon-club-nederland.nl/foru ... start=1500