Nikon D5200 visueel handleiding.

Wanneer u vragen heeft over foto's dan wel het fotograferen zelf, of wanneer u juist tips daarover heeft, dan kunt u deze hier kwijt.
Plaats reactie
JvanKuijk
Forumlid
Forumlid
Ervaringsniveau: ****
Foto's bewerken toestaan: Ja

Nikon D5200 visueel handleiding.

Bericht door JvanKuijk » di apr 21 2015 9:02 am

Goede morgen medeleden.

Ik heb gisteren een video gevonden op de Nikon site, waar in een filmpje visueel alles uitgelegd wordt, erg handig ook. :arrow: :D

Daarop heb ik de film gedownload en een avi file van gemaakt, wel groot ruim 400Mb maar erg duidelijk. Alleen sommige lettertype bovenin is vaag maar de rest is prima in orde. Als er iemand is die er interesse voor heeft, merk ik het wel.
Met groet,

Sjef.

Peter
Clublid
Clublid
Foto's bewerken toestaan: Nee
Contacteer:

Re: Nikon D5200 visueel handleiding.

Bericht door Peter » di apr 21 2015 12:26 pm

Je bedoeld een 'tutor' van Nikon die je zelf hebt omgezet naar een AVI formaat ?

JvanKuijk
Forumlid
Forumlid
Ervaringsniveau: ****
Foto's bewerken toestaan: Ja

Re: Nikon D5200 visueel handleiding.

Bericht door JvanKuijk » di apr 21 2015 1:05 pm

Hoi Peter.

Op de site van Nikon zelf, heb je diverse modellen van camera's zoals ook de D5200, daarin is een (tutor) filmpje geplaatst die niet erg goed te vinden is. Ik heb deze binnen gehaald (dat filmpje dus) in 2 fase en een merge tot een film in avi formaat uitgevoerd.
Ik moet zeggen zeer handig, wel in het Engels gesproken maar een Nederlandse ondertiteling erbij, je neemt je camera (die ik sinds zaterdag 18-maart-2015 binnen heb) zelf een beetje gespeeld al, boekje erbij maar dat was niet zo handig. Tot ik dat filmpje vond op de Nikon site, weer de camera erbij gepakt en werd meteen alles duidelijker.
Dus zo doende.

Met groet,
Sjef.

Plaats reactie

Terug naar “Vragen en tips over foto's en fotograferen”