Hotshoe problemen met de D750
http://petapixel.com/2015/05/05/nikon-d ... -too-long/" onclick="window.open(this.href);return false;
Waar heb je die informatie vandaan?ReneG schreef: Overigens lijken de eerste metingen te stellen dat de hotshoe zelf gewoon aan de ISO norm voldoet
Ik zie dat inderdaad anders. Stel je hebt een Toyota. Je hebt nieuwe ruitenwisserbladen en verlengde spiegels voor de caravan nodig. Toyota heeft ze maar je haalt het bij een ander. Vervolgens past cq. werkt het niet. Op je huidige auto óf een toekomstig model. Dat is toch geen fout van Toyota? Je gaat dan toch ook niet bij Toyota klagen dat ze er maar voor zorgen dat die onderdelen goed werken op hun Toyota? Of eisen dat de onderdelen ook passen/werken op toekomstige Toyota's?djunclesam schreef:En niet compatibel met 3rd party apparatuur die wel op alle andere bodies werkt vind ik persoonlijk wel tellen als 'niet foutloos', maar ik kan begrijpen dat sommige mensen dat anders zien
Canon heeft dat destijds toch uiteindelijk ook overleegd? Die deden het zelfs voor hun hele mount.djunclesam schreef:Als ze, binnen de iso norm, de F-mount een beetje aanpassen waardoor er ineens alleen geen Sigma objectieven meer op zouden passen dan was de wereld ineens te klein nu...