Ik hou het even bij de productfoto's, van bruidspaarfoto's vind ik het lastig om wat te zeggen.
Van de jurkfoto had je echt meer werk mogen maken: het is een rommelige foto van een witte jurk hangend aan een witte wc-deur met een fel groene tas in de hoek, dat is niet hoe je een trouwjurk vereeuwigt.
De ringfoto is een basic foto van ringen, technisch goed maar niets meer dan basic en dat is jammer.
Foto 3 van de manchetknoop vind ik een hele sterke foto. Die heeft verhaal, een krachtige vuist, een bosje bloemen, een nonchalant opzijschuiven van de mouw, een sterke compositie, goed lijnenspel helemaal als je hem onderaan cropt net boven de jaszak, die kan zo in een magazine.
Dat zou ik graag bij de jurk zien: een contrasterende achtergrond, mooier licht, wat accessoires erbij die wat verhaal toevoegen, even wat aanrommelen tot je een mooi stilleven hebt.
Het valt me nu op dat ik het helemaal niet over fotografie heb maar vooral over jouw kwaliteit als stylist
Nou ja, zo zie je maar, een goede bruiloftsfotograaf moet van alle markten thuis zijn