In donker fotograferen

Wanneer u vragen heeft over foto's dan wel het fotograferen zelf, of wanneer u juist tips daarover heeft, dan kunt u deze hier kwijt.
Skippy
Moderator
Moderator
Ervaringsniveau: ****
Foto's bewerken toestaan: Nee
Contacteer:

Re: In donker fotograven

Bericht door Skippy » do nov 15 2007 11:22 am

Frederix schreef:
Bbas schreef:= knip =====
Als ik mijn maat zie met een d40 camera zijn die foto's veeeeel mooier en duidelijker.
Heb je al aan jouw maat gevraagd hoe hij het doet, fotograferen in het donker bedoel ik?? :oops:
Bijvoorbeeld; brandt op de camera van jouw maat wél het witte focus assist lampje en op jouw camera niet?

Dat kun je instellen in het menu.

Sowieso heel zinvol om de instellingen van jullie camera's te vergelijken en de gebruikte stand van de programmaknop.

George Fennes
Clublid
Clublid
Ervaringsniveau: *
Foto's bewerken toestaan: Ja

foto's en de nederlandse taal

Bericht door George Fennes » do nov 15 2007 11:24 am

Wat spelfouten betreft vind ik het wel irritant, zelf maak ik ook spelfouten.
Maar er zijn een paar forumleden die de nederlandse taal heel goed beheersen en in dit opzicht wil ik behalve over fotografie ook wel wat betreffende de Nederlandse taal leren.
Dus ik heb met R en C afgesproken als je een spelfout van me tegen kom, stuur me even een PB, dan kan ik het verbeteren.
Maar dat is natuurlijk mijn mening :wink:
Verder denk ik dat het voor degene die een berichtje plaatst niet prettig is om en publiek op de spelfouten gewezen te worden, dus liever een PB dat is veel vriendelijker :lol:
De kans is groot dat de plaatser van een bericht zich zo in zijn hemd gezet voelt, dat hij/zij zich hier niet meer laat zien, en dat is toch onze bedoeling niet? :P

Zullen we verder gaan met in donker te fotograferen :oops:

Maar ik heb nog steeds geen foto's gezien van beide fotografen, waarbij de foto's van de een wel lukken en van de ander niet.

Aan de hand van die foto's kunnen we passende raad geven, dus Bbas laat wat zien zou ik zeggen.

Groetjes George :D
Blijf het objectief bekijken

Nicole
Forumlid
Forumlid
Contacteer:

Bericht door Nicole » do nov 15 2007 11:26 am

Ik geef hiermee alleen aan dat het mensen kan belemmeren in hun topics plaatsen. Ik kan me voorstellen dat als je veel fouten maakt met schrijven en je steeds op je fouten word gewezen je niet meer durft te schrijven.Dit is me al meerdere keren opgevallen. Dat ik niet weet hoe ik iets schrijf hoef je niet te benadrukken.
Ik vind het ook geen probleem verder dat het aangegeven word maar doe het gewoon via pb het heeft verder niets toe te voegen voor dit forum en deze topic om iemand openbaar op zijn schrijffouten te wijzen.
Ik laat dit nu hierbij als je verder hier over wilt discussiëren graag via pb.
NAS Buikpijn

Nicole
Forumlid
Forumlid
Contacteer:

Bericht door Nicole » do nov 15 2007 11:29 am

Bbas wat voor lens heb je gebruikt ?
NAS Buikpijn

M.Oorthuis
Forumlid
Forumlid
Foto's bewerken toestaan: Nee
Contacteer:

Bericht door M.Oorthuis » do nov 15 2007 11:46 am

dus ff je topictitel en startpost aanpassen ;)
http://www.oorthuisfotografie.nl" onclick="window.open(this.href);return false;

Plaats reactie

Terug naar “Vragen en tips over foto's en fotograferen”